Godnatt

Aströöött haha kanske inte så konstigt eftersom att vi gick upp så tidigt imorse. Haha känns inte som att vi kom hem idaag. Men iallllaaafall, nu har ju jag gjort er room tour (inlägget nedan↓) och det tar ju ändå ett tag att filma in den, ladda in den i datorn, redigera videon osv, så är videon ändå bara 2,5 minuter.. menmen
 
Jag har typ aldrig filmat med min systemkamera förut, så jag kanske inte fick den bästa skärpan hela tiden men jaaa
 
Imorgon väntar skolan, myys :/ orkar inteee, nu får det bli sommarlov!! Innan skolan ska jag till tandläkaren och fixa lite grejjjer med tandställningen. Jag tycker faktiskt inte det är så farligt med tandställning ändå, det var typ min mardröm när jag var liten men det gör ju liksom inte ont att sätta in den eller så. Det är liksom ömmt efter, men annars? Nååthing
 
Det är ju iaf verkligen värt deeet!
 
Aja, imorgon kanske litebilder från landet kommer, men aja puss&godnatt!♥
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback