Mys


Valborg!

Bild från i fredags med MAtildee
 
Tjääna! Dagen idag hittills har vart skitnaajss! Vi hade bara två lektioner i skolan eftersom att det är valborg, och det gick asfort, sen fick vi gå hem halv 11, skitnaajjsss
 
Efter skolan har jag vart med Wilma igen haha men igår hann vi ju bara plugga and nåthing älssss såå vi har fotat och bakat kladdkakor för ikväll ska hennes och en annan familj hit på middag och fika innan brasan, räälly cåååzzzy
 
Men ha en härlig Valborg dag! eller hur man nu säger
 

PUSSSS
 

SKÄMTVIDEO 2012

HAHAHHAHAHA en video jag, karro och wilma gjorde för ungefär ett år sen hahaha bjuder! 
 
 

I'm sorry!

Heeej!
Asså Gud jag är så ledsen att jag inte har bloggat på år! Men Melina och Karro har ju varit super duktiga! Jag har verkligen haft så sjukt mycket och den här veckan är helt sjukt mycket saker som händer. Massa läxor och prov och Valborg osv...
Ska verkligen försöka blogs men det blir så stressigt! Jag är as stressad just nu och den här veckan!! Men jag ska försöka ta det lugnt!

Nu sitter jag och mamma iaf i bilen påväg till doktorn! Eftersom jag är allergisk mot ägg ska de typ göra lite prover och så ska jag få smaka muffins med ägg i haha!! För de ska se hur jag reagerar och så! Men jag kommer tillbaks till skolan till tolv ungefär och då blir det matteprov.. :( sen har jag bara engelska och gympa så det är chill.

Puss och kram!


Baka ✌

Min första video!


Lyyy wimlaann


Plugg hemma hos Wilma!

 
Holaaa. Imorse hade vi sovmorgooon, väärry sååft! Men tyvärr lång dag till halv 4. Men det var sista långa dagen på veckan! Imorgon slutar vi kl 12 eftersom att det typ är nån speciell dag? Sen har vi ledigt onsdag och torsdag och fredag slutar vi runt 2. Så det är rääälly naajss assååå♥ 
 
Men idag var faktiskt skolan helt okej, vi har skit jobbiga projekt helaatiden, menmen.. Efter skolan drog jag och Wilma hem till hennee och jag tog med min dator och sen skolan slutade har vi hållt på med nån svenskaskit... Typ debattartikel.. Men nu är jag äntligen klar och ska... börja med matte.! ;( men efter det ska vi typ fota lite ossååå
 
Pusss, bloggar mer senare!
 

Årets Första+++

Badade för första gången igår! Var ju på landet, och där finns det en sjö som vi badade i! det var 8 grader! Det var värkligen hur härligt som helst att bada! sjuukt uppfriskande!
 
 

Yummm

 
Vill ha sommar nuuu! 
 

Videooo

För er som har tråkigt..
  
 
 

DET JAG ÅNGRAR MEST

AAAASSSÅÅÅÅ ÅÅÅHHHHH
 

Det jag ongrar seriöst mest i mitt liv är att jag inte köpte biljetter till JB i sverige! Typ dör när jag ser ollg videosarna asåsåsåsååsåså
 
 
Skulle kunna skriva hur mycket som helst med varför jag ongrar så sjuuuukkt mycket att jag inte gick dit.. ;(((
 

Frukost!

Smoothie och varm macka, haha😍♥

 

Tennis nudå!

Egooo
 

Godmorgon! Har faktiskt inte så mycket söndagsongest idag, för veckan i skolan kommer va as chill! Halvdag på tisdag, ledigt onsdag, korta dagar torsdag & fredag. Det är bara imorrn vi har vanlig dag i skolan. 
 
Iaf, nu ska jag typ äta frukost snart, och sen dra på tennis. Jag tycker det passar perfekt att ha tennis på söndagar, då är det liksom inget speciellt, och jag har typ alltid lust att träna då. 
 
Efter tennisen blir det nog att jag träffar nån kompis eller typ bara en chilldag haha
 
Pusss, ha är härlig söndag! 
 

Headern klar iaf!

Vad tycker ni?
 
 
Det tog rätt så lång tid att göra den, att klippa ut bilderna och så fick jag massa problem men jag hittade problemen och det löste sig! Jag hade tänkt byta bakgrund också, men det är så svårt att hitta en man är nöjd med! Aja, hoppas ni gillar headern iaf! ♥
 

Todayyy's

Vi har fått önskemål om att lägga upp mer dagens outfit! Så jag ska försöka göra fler dagens outfit inlägg! ♥

 

Designändringar pågår..

..därför kan bloggen se lite konstig ut haha
 
 
 
 

FREDAGEN! ♥

BJUDVIDEO!!
 ♥
 
 

Godmorgon!

Eller goddag HAHAHA
 

Hej hurrnii! Nu har ni fått veta vem som vann giveawayen och såå! Och vi ska absolut ha fler giveaways för jag tycker iaf det är rätt kul att kunna vinna priser och så! Men iaf! Igårkväll hade vi det supeermysigt verkligen! Jag har ju redan berättat lite kortfattat igårkväll allt vi hade gjort så ni vet ju typ redan haha! Men senare idag kommer iaf en video på min dag igår. Hoppas ni gillar att se på typ "Min dag"-videos! För jag tycker iaf inte det är så jobbigt att filma in en sånn video, och ändå så är det ganska kul att se va? Ist för att läsa haha!
 
Men en sak till också..! Jag ska försöka hinna med att göra vår header idag!! Jag kanske ändrar på nåt i designen också, men headern ska iaf bytas! Jag är rätt säker på att jag fixar headern ikväll, men annars blir det nog imorgon eller nåt! 
 
Iaf.. nu har matilde ganska nyss gått hem, och jag ska typ äta lunch och kanske kolla om någon kompis är hemma? Typ as många är i grönan! 
 
Men puss på er, vi hörs senare!
 
Bild från igår när vi hoppade i bikini HAHAHA as suddig bild men ajaa
 

 
 
 

Finally... vinnaren av giveawayen!

 
 
GRATTIISS TILL VINNARNA!!
 

Ni som vann, vi kontaktar dig via instagram eller mail (beroende på vad du valde)! Kommentera här, eller på instagram på → @melinakarromatilde om ni har nån fråga♥
 
Puss på er och tack till alla som var med! 
 

Godnatt påå er

Hejhej!

Nu har jag och Matilde kämpat klart med alla tusentals lotter och filmat in videon! Så nu vet vi vem som har vunnit! Men videon håller iaf på att laddas upp men den var prick 9.59 min och den får högst vara 10 min skillzzz men vi fick tyvärr ta bort alla bloopers för att videon inte skulle bli för lång ;( men vi kanske kan göra en till video med dom? Kommentera!

Nu ska vi iaf lägga oss, ashärlig dag verkligen! Men vi hörs imorgon!

Puss & godnatt /melina & Matilde


NU SKA VI BÖRJA FILMA TILL VINNAREN AV GIVEAWAYEN

 
&
 

TJENNAAA

Hej hurrni! 
 

Nu är jag (melina) och matilde hemma hos mig, vi ska ha asmysiig sleepoveer och har haft en skithärlig kväll!! Vi har fotat till headern, fotat bara massa, ätit asgod mat och dipp, badat i vår bubbelpool, hoppat studsmatta i bikini och assköön kväll haha! Men vi ska typ avsluta giveawayen idag, så vinnaren kommer senare ikväll! ♥
 
Men ni får ha en gryyymm kvääll!
 
 
PUSSSS
 
 
&
 

My beeejbs birthdaaay ♥

Heeellloo!
Ville bara säga stort Grattis till min älsklings Ebba som fyller hela 14 år idag! Fjoortizzzzzz ♥ Jag ska göra hennes dag pinsam och rolig!! Hahaha sjunga i matsalen osv... :D
Vi har känt varandra i 14 hela år nu. And i still love u very muchooo ♥
 
Men jag hoppas att min älskling får världens underbaraste födelsedag! 
I LOVE U HONEEEY , från vaggan till graven. 
 
 
Puss och grattis! 

Kul inlägg...

Tjeenare!
 
VI är super duper ledsna att vi inte har bloggat så mycket som vi brukar och så. Men det har varit mycket i skolan för alla oss. Men vi ska verkligen bli bättre! Speciellt nu under helgeen!

Godnatt♥♥

 

PÅ MIN SPOTIFY-LISTA


SKYYPEEE

 
 

JAG VILL OCKSÅÅÅÅ

VARFÖR KÖPTE JAG INTE JB-BILJETTER!!!!???
 
ÅÅHHHH SÅ SJUKT AVUNDSJUK PÅ DE SOM GICK!! JAG FATTAR INTE VARFÖR JAG INTE KÖPTE BILJETTER!?? ÅÅHHH HAR MISSAT MIN CHANS ATT FÅ SE JB ;(((
 
Typ alla gick juu och jag har sett videoklipp och man ville nästan skrika själv!! SÅÅ SJUKT OM JAG HADE GÅTT! Jag borde verkligen ha köpt! 
 

Tycker att det är så sjukt dålig stil att aftonbladet typ gjorde rykten om massa saker, sen typ twittrar justin om det och han kommer typ hata sverige, eller han kanske e van men ändåååÅ
 
 
Men nu har han åkt till finland typ ;( 
 

SORRYSORRYSORRY

HEJ HURRNI!
 

Asså vi är verkligen ledsna för den dåliga uppdateringen hela tiden! Asså typ allt suger ju nu på vår blogg, ingen header, ingen uppdatering, ingen bra statistik, typ inget! Men jag lovar att vi ska förbättra oss! Alla dessa läxor bara!! Och långa dagar i skolan. Men räkna med bättre uppdatering till helgen! Ajaa, i'm sorryyy but
 
Jag ska göra typ en video med lite svar typ i helgen tror jag! 
 
 
PUSSSS vi ska ta nya bilder snart ocksåååå
 

HAHAHAHHHA STACKARS JUSTIN

Haha fatta vad jobbigt att ha sådär HELATIDEN, men fansen gör det ju iaf för att de älskar honom haha men ändååå 
 
 
PUSS

Bilder från dagen ♥

 
 
Heej! Det var några bilder från dagen!
 
Elli gjorde äggfri Ben &Jery glass till mig! Så sjukt snällt! Love u Elli! 
 
Haft en jätte bra dag! Nu ska jag läsa pussi! ♥
 

Bra Hemsidor att se Tv Serier på!

HejHej! Nu tänkte jag tipsa om tre hemsidor där du kan se på TV-serier! Och så tänkte jag visa mina favorit serier som jag värkligen rekommenderar!
 
(Bildlänk till hemsidorna)
 
 
-Mina favorit serier. (Ingen ordning)
 
OMG! Pretty little liars OFC! -Det går värkligen INTE att beskriva hur jäkla bra det är! 
Så otroligt Spännande! 
 
Musikal serie som är helt otroligt bra! Så känslomässigt asså! Gråter typ heela tiden! Hahah! men nej jag gråter i alla filmer liksom! 
 
The Carrie Diaries! -Så himla bra! Utspelar sig på 80-talet och ska förställa Carrie Bradshaw som ung!
 
Friends! Asså jag döör! Så braa! Och så jäkla roligt! Kan sitta och garva i timmar liksom! 
 
Åxo sjuuukt roligt! 
Men offcourse liksoom! 

 
Jaa! Det är mina några av mina favorit serier! det finns ju så otroligt många! Vilka är era favoriter?
 
 

Bieber!

Åhh! Hade så himla gärna velat gå på bieber.. Värkligen alla har ju gått/går! Men jaa! Jag väljer hällre 1D.. Är såå taggad på de! 2 Veckor exakt nu asså! TAGGAA! 
 
 

Off Lately!

 
Heejsaan! Är så sjukt ledsen för de dåliga uppdateringen! Men jag ska förbätta mig! Det händer så himla mycket just nu med läxor coh skit, så den här veckan har jag varit tvungen att lägga ner tid på annat! Men nu är jag back och track och ska blogga massor! Puss
 
 
 
 

Tisdag 23 april!

Heejhej hurrni! Inte bästa dagen idag assåå! Men tänkte iaf berätta lite om dagen!
 
Jag gick upp vanlig tid, halv 7 och fixade mig ossåå, sen drog jag till tandläkaren... yesyes där fick jag tandställning på underkäken, och bytte en grej på överkäken ossåå, sen åkte jag hem, gjorde läxor, åt lunch hemma eftersom att jag skulle äta nåt "mjukt" liksoom, tog en alvedon och sen drog jag till skolan... Vi har rätt viktiga saker i skolan på alla lektioner asså! Jag kände verkligen att jag inte fick missa de sista lektionerna. Då hade jag verkligen legat efter.. Vi hade en viktig låtgrej i grupp och då måste ju jag va med att komma på, vi hade våran sista so lektion innan en viktig pjäs vi ska ha imorgon och allt möjligt! Men det blev ju bara halvdag för mig, så skolan gick rätt fort, och även fast jag gick runt med värk i munnen typ hela dagen så fick ju ändå kompisarna skoldagen att bli mycket roligare! ♥
 
Iaf... efter skolan fick jag typ vänta där i en halvtimme på att min mamma skulle åka förbi och skjutsa mig till en läkare där jag skulle få min 3:e TBE spruta! Men asså TBE sprutorna känns ju nästan inget.. haha men det är ju skönt! 

Men sen åkte vi hem och jag har pluggat tills nu typ! Eller vi har precis ätit middag. Men nu väntar mer plugg och en dusch. Men hoppas ni har haft en bra tisdag! Det lät nog inte som att min dag har vart det minsta bra, men imorgon så är det iaf sooft, med sovmorgon osssååå
 
Men här kommer en liten video på klipp från dagen! ↓
 
  
 
Puss!
 

Funny day..


Spontan header!

Gjorde bara en header på typ 1 minut, as slarvig men kanske bättre än inget? Jag tyckte iaf det såg rätt tomt ut utan nånting haha
 
Men hurrni det kommer en ny header snart! Känns som att vi säger det helatiden men nu har vi också mer än 50 deltagare i giveawayen så den ska vi också avsluta tillsammans, så då när vi ändå ses (snart hoppas vi) så kan vi ta headerbilder! Vi har faktiskt en idé. ♥
 
Men HOPE U LIKE IT den kommer ju ändå bara va där ett kort tag, haha så jaa
 
 
Astråkig men ajaa
 

Min dag!

 

Fortsätt så!

Heeejheej!
 
Nu har jag pluggat klart och ätit lite kiwi. Sjukt gott! Jag ska bara blogga lite och sen kolla på Pretty little liars på iPaden. Jag är typ på avsnitt 16 på säsong 4. Haha har inte kommit så långt,men vill inte att det ska ta slut haha. Fast det är grymt bra att det kommer ut flera avsnitt och säsonger i sommar. Taggar as mycket!! 
 
Men ville säga att det är så sjukt kul när man får fina och snälla kommentarer här på bloggen.Jag gick in precis och var inte så bloggsugen men när jag såg en fin kommentar som vi nyss fick så blev jag geanst mer sugen!  och det betyder verkligen mycket för oss när ni ger tips på vad vi ska blogga om eller om ni ger någon komplimang. Så fortsättt så hörni.
 
Snart ska vi också se ut en vinnare till Giveawayn ,men vi behöver typ några deltagare till , så ni får verkligen sprida den här givawaynt till alla era kompisar! Så ni har ett tag till på er att sprida det!
Länk: http://melinakarromatilde.blo.gg/2013/april/giveaway.html#comment 
 
Men nu är det ny vecka och för min del så har vi inte några prov men rätt mycmket läxor. Ska försöka blogga så mycket jag kan ändå! 
Men vi hörs ♥
 
Puss och Kram ♥
 
 
 

Q/A

SVAR: Assåå ååh tack, vi blir så sjuukt glada av sånna här kommentarer! Absolut kan vi göra en sminkvideo och mer dagens outfit, eller iaf jag, Melina, haha men jag tror absolut att Matilde & Karro också kan det! ♥ Kram!
 

HAHAHHAHAHAHAHHA

I mitten av videon asså hahahaha whistle grejen, kanske bara jag som tyckte va rolig? Har ni sett videon förut?
 
 

Vad jag fick i födelsedags present!

 
 
 

Godmorgon!

 
Måndag igen dåå... Det går typ bara om och om igen samma sak varje vecka, orkar seriöst inte mer!! Jag vill bara att det blir sommarlooov nu! Men tyvärr måste det fortsätta såhär tråkigt i 51 dagar till för mig (det är räknat med helgerna också men ändå)... Jaja, för inte så länge sen var det mer än 100 dagar känns det som! Men ajaa, idag har vi sovmorgon så det är iaf härligt! Efter skolan blir det plugg.HAHHAHAHH hör ni inte vad tråkiga dagar man har? Skola, plugg - skola, plugg - skola, plugg AAAAHHHH ORKAR INTE!!
 
puss

Min dag ♥

Heejhej!
 
Nu sitter jag i mitt rum och har precis skypat klart med Ellinor. HåLler på att måla naglarna också. Eller jag är egentligen klar tyP. Ska bara ha lite lack över. Sen ska jag ta något litet att äta och läsa lite.
 
Idag har jag typ varit hos farmor och farfar en sväng, lite hemma och sen mublerade jag mitt rum helt anorlunda. Och måste säga att det faktiskt blev rätt bra. Rummet känns mycket större så det är ju toppen! Älskar att vara i sitt nya rum när man har fixat det. Speciellt när man ska sova.
Sen var jag på dansen med vilma och olga. Vi hade as kul. Olga råka kasta ut en tröja ut genom gönstret hahah så jäkla kul. Aja vi garva as mycket iaf.
 
Men nu måste jag fiixa det sista på naglarna. 
 
Hoppas att alla haft en bra helg!
 
Vi hörs, PUSS ♥
 

Min söndag!

Tjeeenna!
Idag har det vart skiithäärligt väder ute asså! Så därför har jag nästan vart ute hela dagen. ♥ Jag började dagen med att gå upp, äta frukost och sen blev det tenniiss med karro och några andra och efter tennisen åkte jag bara hem, duschade och mötte upp karro igen. Min lillasyster hade satt upp studsmattan under tiden vi var på tennis, så jag och karro fotade lite på studsmattan och solade massaa och drack smoothie! 
 
Har haft en skithäärlig dag sjuukt mycket tackvare vädret! Hade det vart regn hade nog jag och karro inte setts och istället bara plugga massa eftersom att vi har sjukt mycket plugg, men vi bestämde oss för att skjuta bort det till kvällen istället. Så karro gick hem från mig runt 6 och nu väntar plugg... 
 
-
 
Ha en härlig kväll! Senare idag dyker förhoppningsvis videon jag och matilde gjorde igår upp! Den va nästan prick 10 minuter och tog aslång tid att ladda upp och så blev det problem med uppladdningen osvosvosv men jag försöker ladda upp den igen! Ajaaa
 
 
Puss puss!
 

Q/A

 
Svar: Har faktiskt inte alls funderat på om jag ska ha det eller inte! vore ju så kul att få snygga och bra bilder, men jag vet inte om jag orkar gå omkring med den hela dagen liksom! Så jag vet intee! Vad tycker ni?
 
 

Två Låttips!

 
 
 
 

Morning!

Ahh! Jag dör vad härligt! Nu sitter jag i kortärmad tröja och äter frukost på balkongen! Fryser inte alls, det ju så jäkla varmt ute! SOMMAR JUUU! Är värkligen på bra humör nu! Idag har jag inge planer! Ska bara på tennis och sedan om det fortfarande är varmt vill jag sola!! 
 

Sommarkänslor!

Hej! Här är några bilder från när vi var och fotade tidigare ikväll! ♥
 
&

Myskväll hos Karro!

 
Puss & Kram!
 
 
&

Lördag 20/4-13

 
Helloo guys! Nu är jag hos Melina och bloggar från hennes dator! Ledsen att jag inte uppdaterat på hundra år, har värkligen haft tusentals läxor och har prov på Måndag i no.. Men iallafall! Idag harvjag varit hemma och sovit och vilat och pluggat. Sedan har jag också varit i Centrum med mamma. Köpte lite saker som en tröja och en Hm parfym (Have fun, den som alla har) Sedan har jag typ kollat på tv och chillaat ännu mer! Kvällen planer har ju Melina redan skrivit! ↓
 
Btw, I Centrum på mataffären hade dem massor av Amerikanskt godis så jag köpte! 
 
 
 
 
 
 

Min dag hittills!

Hellooo! ♥ Min lördag började as bra, jag åt frukost och fixade mig som vanligt sen åkte jag till matildee! Vi hade det skitkuuul assåå vi höll på att garva ihjääl oss en gång asså hhahahah men vi gick iaf upp till affären och handlade lite grädde, bullar ossåå sen gick vi hem till matilde igen, gjorde två tårtor, hoppade på hennes studsmatta och sen kom Viktors kompisar hem till matilde och vi hjälpte till med alla barnen haha det va as kul men jobbigt att passa massa! Ibland hände små olyckor men det löste ju sig! 
 
Men sen så gjorde vi också en video på vad matilde fick i födelsedags present! Den kommer upp när som helst nu! Men sen så tog vi iaf asroliga bilder assååå ååh vi garvade ihjääl asså så roliga HAHAAH
 
Men aaa det var en liten kort sammanfattning av dagen! Men sen skulle matilde bort till hennes kusiner på middag så då gick jag till affären för mamma behövde cream fresh (stavning?) och så handlade jag det sen åkte jag hem och nu kom Karro nyss hit, vi ska äta middag här sen går vi hem till henne för hennes familj är på fest och så ska vi va hos karro och ha en as mysig kväll ♥
 
 
En av flera bilder från idag, vi kan lägga upp fler? Kommentera isf!
 
 
PUSSS
 

Q/A

 
SVAR: Yees, det har vi! Med det var för att vi tänkte göra en ny header med bilder på oss i, men det blev aldrig av, men vi kan sätta till den igen? 
 

Godmorgon - lördag!

Heeelllooo! ♥

Änntttlliigen heellgg assååå! SKönt att va utan läxor, 1000 powerpoints presentationer, prov, test, gå upp tidigt ossvv, men tyvärr börjar det igen i övermorgon, måndag. Jajaja idag hade jag iaf inget bestämt, men nu har jag iaf bestämt med matilde att ses hemma hos henne! Hennes lillebror fyller år så jag och matilde ska typ hjälpa till lite med allt när hans kompisar kommer! 
 
Men asså hurrni, man märker hur sjukt mycket vädret påverkar humöret! Blev asglad när jag såg att det var sol och så ville jag typ direkt gå ut ossååå
 
Men hurrni, ni får ha en hääärlig lördaaaag så hörs vi! 
 
Haha min lilla äälskling♥♥ loveeuuuu
 
Puss puss!
 


ÄLSKAR ER TJEJER! ;)

Är det något mer ni vill se på bloggen eller har ni någon fråga till oss? Kommentera då så svarar vi direkt! ;)
 

Gråa bilder

 

14 år och nya inlägg

 Heej alla!
Gud jag är super ledsen att jag inte bloggat något på några dagar. Men jag har verkligen inte alls haft tid. Nu den här veckan har jag haft massa läxor, två jätte stora och svåra prov och massa andra läxor också. Jag var sjukt stressad iaf. Så därför har jag inte bloggat och för att jag fyllt år såklart. Men proven gick väl sådär haha :)
 
Men iaf så var min födelsedag riktigt lyckad. Allt började med att familjen sjöng för mig och jag fick presenter, gick till skolan och där stog Ebba och Bea med ett litet tänt ljus och sjöng, så jäkla gulliga!! På håltimmen gjorde Ville,Vilma och Bea en överaskning till mig! De gav mig chips och läsk hos Bea och  sen gjorde de pasta med kötbullar och till efterätt typ glass med kakor som jag alltid viljat smaka och lite sånt där. Sen efter skolan så hängde Ebba med mig hem och jag plugga lite franska och fixa mig och sen kom släkten. Då fick jag också fina presenter. Det bästa var nog 3 Bodysplash från VS. Sen var det en mysig kväll också.
Så på ett sätt är det ju as kul och chill att fylla år men ibland lite jobbigt. Aja jag är iaf nöjd över min dag.
 
Jag vill också tacka er för alla superfina långa texter och collage alla kämpade med och alla jätte fina gratulationer. Jag blir verkligen glad!! Så TACK till alla ni som skrivit Grattis och så. Betyder så mycket!!
 
Så jaa det var min födelsedag lite kortfattat.
 
 
      
 
 
 
Fick av min farbror och hans tjej från New York!
 
Yees det var lite dåliga iPhone bilder från födelsedagen haha! Men jag vill tacka alla super härliga och omtänksamma vänner jag har som gratuulerat mig och gjort min dag bra!
 
Nu ska jag blogga bra igen och någon gång i helgen lägger jag upp bilder eller video på allt jag fick! Vill ni att jag ska göra en video eller lägga ut bilder? Kommentera gärna så jag vet vad du tycker!
 
Puss och kram alla!
 
 

Bästa men sämsta dagen

Sorry sorry sorry ingen av oss har bloggat idag och ändå har ni kommenterat idag och vi har haft hyfsat bra statistik, jag känner nästan att jag sviker er haha men jaa, jag vet att Karro hade läxor på en FREDAG och Matilde kanske har gäster antar jag eftersom att hon är 14 nu. ♥
 
Min dag har vart skit konstig... det började med en as konstig sak som hände med en kompis, och så ville jag och några andra av mina kompisar stödja, och då blev dom emot alla, asså aaa men när jag kom hem iaf så gick jag ut med musse osså hände en sak hehe - och det hela slutade med att jag behövde tvätta musse iaf. 
 
Sorry, ni fattade säkert inte så mycket kanske? men grejen är att jag liksom inte kan ta det här på bloggen. ♥ Imorgon har jag faktiskt inga planer, rätt skönt! Men jag är ganska säker att jag kommer träffa några kompisar men vem vet jag intee haha
 
Ikväll har vi ätit tacoos - my favoriteee ♥ och jag har bakat kladdkaka och egengjord hallon sorbé, vennee om jag stava rätt men vi gjorde iaf som en påhittad glass, men det liknade mer en sorbé när den va klar HAHAHHAHAH vad onödigt jag skriver om 
 
 
I knooow, glassen va väldigt frestande haha nejmen den va iaf goood *-*
 
PUSS & KRAM, LOVEUUUU
 

GRATTIS BÄSTASTEE

Älskar dig! Du är världens bästa!

 


Torsdag!

Hejsan! Idag har jag värkligen försökt att plugga och prioritera det! Det är därför jag inte bloggat! Är fortfarande inte klar.. Komit hälften, och jag måste Plugga hela helgen.. Så himla segt. Lärarna är så sjuukt dumma i huvudet.. Prov på en måndag liksom! 1000 läxor över en helg! har INGEN fritid.. Och då överdriver jag intee! 
 
 

##Sätt en rubrik - 4 personer du skulle vilja lära känna bättre (ge namn)

 
Du anonyma, svårt rubrikval. Asså faktiskt så kan jag inte komma med namn, för jag skulle vilja lära känna alla som skulle vilja lära känna mig. Jag älskar att träffa nya människor och få nya vänner (även fast jag har massa supergulliga och bästa vänner). ♥
 
Men de som skulle vilja träffa mig skulle gärna känna nån av mina kompisar, eller att jag vet vem du är, så att jag inte träffar nån helt random person, hahahh men det är liksom bara att kika → melinaas ♥
 
Puss puss
 

GRATTIS BÄSTA MATILDE!

 
Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva javisst ska hon leva javisst ska hon leva uti hundrade år, åhh lylylylyly hoppas du får bästa dagen asså! Kolla insta♥♥♥ Puss 
 

Varit lite off!

Hej!
Ville bara be om ursäkt för den dåliga bloggningen av just min del. Jag har haft sjukt mycket läxor denna vecka också allt! Idag har jag fått plugga dubbelt typ! Eftersom att jag inte vill sitta imorgon på min födelsedag och plugga så mycket haha! Så därför har jag varit off!
Imorgon blir jag en fjortiizz haha! Så kanske är lite off på bloggen då också!!

Men hoppas att Alla haft en bra dag!
Imorgon blir jag 14! ❤
Kram!


Onsdaag!

Onsdag idag då! Vi har sovmorgon idag, och idag är jag faktiskt på bra humöör just för att det är sol! Så himla härligt! Kollade hur varmt det var, ocg det var 9 grader i Skuggan! Varmaste dagen på året! Dagens laner är inte så intressanta! Skulle typ ha åkt in till Stan och gjort massor kul den här veckan! Men jag måste ställa in allt för att jag måste plugga! Igår satt jag halv 5 til halv 10 och pluggade! -Jag är inte klar än.. Så jäkla segt! 
 

Sovmorgon!

 
Haha, as skönt att ha sovmorgon sådär mitt i veckan! Men tyvärr har vi matte som första lektion - matte prov del 2 idag - röd kurs (svårare). Åå jag hoppas verkligen att det går bra! Jag har liksom pluggat rätt mycket så jag tror jag kan allt nu! Men önska mig lycka till asså hahaha
 
Planerna efter skolan är:
  • Hem, äta mellis, kanske plugga lite.
  • Dans, duscha.
 
Väldigt bra dag att se fram emot? Jag vene men helt okej iaf. 
 
Men hoppas verkligen ni får en härlig dag! Puss & Kram! ♥
 

Godnatt mannar


Ikväll har det blivit plugg hela kvällen - igen. Måndagar & tisdagar asså... Slutar skolan sent - och hela fritiden efter går åt att plugga. ORKAR INTEEE. Men imorgon är jag iaf ledig från de mesta av alla läxor. 
 

Men hurrnii, vi har nästan 50 deltagare i Giveawayen! Bra där, snart kommer en vinnare delas ut (eller vad man nu säger...) så nu får de som inte redan är med GÅ MED HÄR.
 
Och så får ni gärna kommentera om det är nåt särskilt jag ska videoblogga eller blogga om? Typ vad ni skulle önska för inlägg och vad ni vill att jag videobloggar om! Jag älskar att göra videobloggar även fast jag inte är så bra direkt haha men kommentera om ni har ett förslag om vad jag ska videoblogga om så ska jag absolut göra det! 
 
Kommentera!
 

Men nu ska jag faktiskt lägga mig, är as trött efter allt pluggande... Så vi hörs imorgon! ♥ pusss
 

Glöm inte att va med!


Korteet!

Beställde hem mitt guldkrt igår! Så himla bra! Är värkligen jätte taggad på Grönan iår eftersom det ger tillbaka så himla mycket sommarminnen.. +++Är taggad på Eclipse! Ska tvinga mig själv att åka! 
 

Regn!

Åhh! Det som skulle bli 15 grader och sol denhär veckan! Seegt med regn! Men ändå så himla mycket bättre än snö! 
 
 

Naglar ♥

     
 
     
 
Mina naglar som jag målade i söndags. Tyvärr dåliga bilder från mobilen. Men det får duga! Vad tycker ni?
 
Puss och kram ♥
 

Tidig födelsedagspresent ♥

Hejhej!
Tänkte bara visa det jag fick av morfar i present. Jag fyller ju år på Torsdag och morfar kunde inte komma då så fick jag en tidig present.
 
Mobilkamera ↓
 
Det är en Mascara från L´oréal
En jätte bra ansiktskräm från L´oréal
Och en ögonkräm från Bvlgari, (det är en kräm som är bra att ha under ögonen för att man brukar bli väldigt torr där. ) Aja den är iaf bra!
 
Yees det var det jag fick! Är så spänd på att få se vad jag får på Torsdag också! 
 
Vad tycks om det jag fick? ♥
 
Pussiii!

Veckans planer ♥

♥ Tisdag (idag) : Skola,hem och plugga träning
 
♥ Onsdag:  Skola,kolla på en rättegång med klassen och sen No-Prov. Hem och plugga massa.
 
♥ Torsdag:  Min födelsedag!!!!! ♥ :D vakna,presenter. skola hem Födelsedagsmiddag för mig och presenter! ! 14 BARREE! ♥
 
♥ Fredag: Skola Franska prov , vara med kompisar HELG
 
♥ Lördag: Lillebror 7 år! Födelsedagsmiddag för honom! 
 
♥ Söndag: Kompis? Dans ♥
 
yees det är planerna för veckan! Taggar torsdagen as mycket ♥
 
Puss! ♥
 
 

@skolan


Sätt en Rubrik!

 
 
 

Mys framför tv:en

Hej!
Nu har jag pluggat klart för kvällen och dricker lite te framför tv:en. 
Hoppas att alla har haft en mysig kväll. Nu får vi hoppas på att det blir bättre väder imorgon bara!
 
Puss och kram, nu ska jag mysa framför datorn ♥
 
Oldpic↓
 

TAGGGAAAA♥

 

Ohh shit vad naajs ;) Bara tre dagar kvar nu! Jag taggar ihjäl asså! 

Vill ni att jag ska visa min önskelisa också? Kommentera! ;) ♥

 

Puss och Kram!!


Måndag 15/4

Heejsaan allihoppaa! Idag har varit en bra dag! Rätt seg skoldag.. Men det var ju intressant för er att veta liksom! Ajaa, just nu bloggar jag ju.. Men annar håller jag på att städa lite i mitt rum. Ser ut som ett bombnedslag, och det var bara från imorse! Sedan har jag många prov att plugga till.. Eller ett. Hahah! Men ändå. Och värsta skit jobbiga Bild och Engelska skiten! Spräängs snart! Just nu ska jag kanske göra ett till Veckans Bästa inlägg!
Vill ni se den i Video eller Inlägg? Kommentera! 
 
 
 
 

Todayys

Hahahha hur står jag? Jaajjaja
 

Helgen med tjejerna!

Tänkte berätta lite om helgen, när vi typ inte bloggade ossåå. ♥

Vi sågs lördag morgon hemma hos karro och hade det asmysigt, tog foton, kollade på videos och gjorde ashärlig lunch. Sen gick vi till ica med musse och handlade glass till matilde (eftersom att hon är allergisk mot ägg&nötter) och oreo's. Så gick vi hem till mig och lyssnade på musik, gjorde giveawayen, bytte till myskläder och onepiece, åt tacos, ben&jerry's och oreoglass med smulad oreo och åååh sjuukt gott! *-*
 
Sen va vi i mitt rum, höll på och fixade med giveawayen och kollade på lite videos och as mysigt! ♥ Vi var typ uppe till 4/ halv 5 sen kom vi på att vi måste lägga oss, för att jag och Karro skulle på tennis (söndag). Så sen på morgonen åt vi god frukost och sen skulle jag och Karro på tennis, så matilde åkte hem. Efter tennisen duchade vi och fixade oss och jag och Karro möttes, fotade utomhus, det var ju as hääärligt väder! Sol och typ varmaste dagen iår. Så vi va ute typ helatiden, gick till ica med musse igen, köpte jordgubbar och åt jordgubbar och B&J och åååh nu hoppas jag verkligen att det fortsätter med vårväder. 
 
Ååh, vi hade verkligen en skitmysig helg tillsammans tjejer! Måste göras om! Nu kommer vi typ minnas den här kvällen varje gång vi hör "Can't Hold Us" hahah
 
 
 
 
 
 
 

Måndag ♥

 
Hello there guuuys! 
 
Haft en bra dag? Själv har min dag varit helt okej, men skulle gärna vilja vara ledig och så! Fast jag taggar ju ändå min födelsedag som är om treee dagar åhh tagga!
Fast det är sjukt jobbigt att jag har massa läxor och prov och allt sånt i veckan också. Har tex Franska prov dagen efter min födelsedag ,så jag måste plugga dååå! Faaan! Men jag ska ta mig igenom den här vecka så gott jag kan!
 
Men nu är jag iaf med Fellan och vi ska plugga tillsammans. Måste verkligen bärja nu så jag hinner med allt!
 
Så Puss och Kram ♥
 

JUST GIRLY THINGS ♥

 
 

Photoshoot

 
 
Puss
 



Godmorgon!

 
Ååh det känns verkligen som att våren är här nu. Säger alltid så, men igår kunde man ju gå i kofta och linne utan att frysa. ♥ Idag är det måndag som ni säkert inte visste och vi har sovmorgon! Men det värsta är att vi har matte som första lektion, matte prov. Önska mig lycka till asså, haha. Efter skolan antar jag att det får bli massa pluggande, kanske med någon kompis? Asså jag har typ inget bestämt idag så vi får ta dagen som den kommer. ♥
 

Godmorgon!

GodMorgon allhopa! Måndag idag! Känns jobbigt, men det är början på en vecka närmare sommarlovet! Igår var det så himla fint väder ju! Man kunde liksom ha linne och kofta eller en vår jacka! Så himla härligt! Så Melina och jag var ute och fotade lite, sedan gick vi och köpte jordgubbar och så åt vi Jordgubbar, Ben&Jerry's och Oreo.
 

GIVEAWAY

 
 
 
REGLER!
 
  • Börja med att skriva JAG ÄR MED i en kommentar
  • Glöm absolut inte att skriva Namn och Mail eller Instagram! -Komihåg att kolla Mailen/Instagram då och då ifall du skulle ha vunnit. Kontaktar du oss inte tillbaka om du har vunnit ger vi priset till någon annan.
  • DU FÅR ENDAST KOMMENTERA EN GÅNG

 
När du kommenterar får du en lott. När vi ska välja giveaway vinnaren kommer vi alltså lotta ut den!
Vill du få 4 extra lotter? (=5 lotter sammanlagt) Lägg då ute den här bilden på instagram. ↓
 
 
 
 
Kom då ihåg att du MÅSTE skriva Hashtag, Alltså #Giveawaymkm. Annars kommer vi inte kunna se bilden!
 
Vi har inte bestämt något datum då den kommer sluta, men det måste vara minst 50 deltagare! 
 

Hos Karro!

Tjeena nu kom jag precis hem till Karro, har inte varit här sn sexan typ ahah! Men Melina är också här. Idag ska vi typ fota massa och ha jätte mysigt!
 
Men så idag blir det toppen uppdatering hörni!
 
Puss och Kraam! 
 
 
Pusss! 

Frukost!

 
Heejsaan Allihoppa! Idag är det Lördaag! Det visste ni säkert, men ändå! Idag ska Jag, Matilde och Melina ses och fota och så! Kanske blire header till bloggen? Vi får se! Vad ska alla ni göra idag?
 
 
 

Ben and Jerry's

 

Myys Kväll!

Heejsaan! Kom hem för typ en timme sedan, har varit hon Hanna, med Karin och Cissi! Vi hade väldigt mysigt! Först lagade vi mat och sedan hade vi skit kul. Åt kanske lite mycket Ben&Jerry's.. Meenmen..
 
 

Igår och idag

 
Heej. Igår bloggade jag ingenting så nu tänkte jag bara berätta lite snabbt om igår.
 

Vi hade skola som vanligt haha och slutade klockan 11. Direkt efter skolan drog jag till stan för att kolla på ett par jeans. Jag hittade några, visar bild senare om ni är intresserade? Sen mötte jag upp mamma och vi åt lunch i stan. Sen åkte vi till hästarnaaa! Det är inte ofta jag kan komma och rida, för det är rätt långt bort, och jag har massa läxor, långa dagar i skolan, träning i veckorna osvv. När jag var liten kom jag ditas ofta men nu hinner man liksom inte. Men iaaff, där fotade jag massa och fixade med dom och så red jag barbacka utan täcke eller nåt med svarta jeans - efter var jeansen helt vita. Hahah hästarna fäller ju när det håller på att bli sommar och mina jeans drar åt sig typ allt.. Men sen åkte vi hem och kom hem runt halv 8, åt middag och jag orkade typ inte blogga, för jag var typ ganska förkyld igår - idag med men jaaa
 
Idag slutade vi också 11, asså de här veckan har vart så sjukt naajs! Halv 11 & 11 har vi slutat varje dag. Sjukt skönt, det kan gärna bli utvecklingssamtal igen. Men då drog iaf jag, Wilma och Randa till ett fik, ett as gulligt fik asså jag blir typ snörrig när jag går in där för det är som värsta mini caféet, känns som värsta sagohörnan nejmen jag veeenne men as gulligt och litet. Och typ inga folk där. Det var iaf as mysigt! Men sen skulle Randa bort och jag och Wilma drog hem. Nu håller jag på med lunch till mig men om ett tag ska jag träffa Wilma igen. 
 
Hoppas ni har haft en härlig torsdag och fredag hittills! As skönt med freeedag assåå!
 

MUSSIIIKKK!

På min playlist just nu! Bara älskar alla låtar! Favoriten är Carried Away! Asså Shit! Kan inte sluta älska den låten! Refrängen lltså.. Gud vad lycklig jag blir! Väärldens gladaste låt! alla måste lyssna och säga vad ni tycker! 
 
 
 
 
Kommentera vad ni tycker om låten! hiss/Diss?
 
 
 

Morning!

Heejheej!
Ledsen för att jag inte uppdaterat något men jag har verkligen inte hunnit! Men i helgen blir det ändring på det!

Nu är jag påväg till skolan!
Puss ❤


Godmorgon!

Nu sitter jag och äter frukost typ haha men sorry för ingen bloggning igår! Har vart ganska förkyld hela dagen igår och så var jag borta nästan hela dagen, så när jag kom hem ville jag liksom vila och så. Men jag berättar om dagen ikväll!

Men ni får ha en härlig fredag!


Q/A

 
Svar: Den är klar filmad och allt, men det är så jäkla dålig kvalite, så jag har faktiskt hållt den inne! Videon är inspelad och sedan har jag tagit bort ljudet och lagt till musik. Dels är det ganska dåligt ljud, och del är det kanske roligare för er om jag pratar mig igenom videon! Hur tycker ni jag ska göra?
 
Kommentera!
 
 
 
Svar: Ja, Jag kan göra det! Har kanske inte så jätte mycket för vissa, men för anra kanske jag har mycket! Men sjäälvklaart! Men vill ni se i bilder eller video?
 
KOMMENTERA!
 

Pink!


Plugg!

Tar igen med plugg när jag inte kunde plugga igår! Vääldigt tröökigt! Men imorrn är det freedaag! Tagg på den! Asså shiit! Glada tider närmar sig! Är såå glad just nu! 
 
 
Bässstaa Drickan asså! :D
 

Karro Häär!

vill bara be om ursäkt för att jag inte har bloggat igår! Mådde väldigt dåligt och hade sjuk huvudvärk! Det hela började på No då vi såg en hud och jag tyckte det var så jäkla vidrigt så jag höll på att sviimma! -Ingen överdrift! Jag hörde inget och såg inget! det var helt svart! Bland det läskigaste som hänt tyyp! Det var samma med Karin! Men aja. det är en lång historia! Var jätte rädd att det ska hända igen, luften i skolan är så syrefattig..
 
 

Åhh TAGGA en vecka kvar!!


Godmorgon solstrålar ❤


Och uppdateringen går ju riktigt bra

Kom hem från dansen för några timmar sen haha asså dkjtfljtgf är as arg på en person. Såhär va det: jag tog mina rosa converse till dansen. Utanför danssalerna finns en gemensam skohylla. Jag ställde mina skor på ett ställe och gick in till dansen. Sen när jag kommer ut så är de borta! Asså ååh det sista man orkade med.. Och dansläraren hade redan gått och aah orkar inte. Så jag fick ta nån annans äckliga rosa converse i en storlek större + mycket smutsigare och slitnare. Orkar inteee

Så nu får typ pappa maila och kolla. Orkar inte. Liksom hur känner man inte om skor sitter fel? Är för små? Är renare? Den kunde ju ha kollat lite noggrannare.. Ååh men jaja

Nu har jag duschat och så och ställt klockan. Och jussteee, jag har bestämt ned tjejerna nu att ses och fota till bloggen! Haha aja godnatt, puss

 


DAGEN

Holaa. Onsdag idaag big news och jag började klockan halv 10 och slutade klockan 11 - heelt onödig dag i skolan. Men men haha, efter skolan var jag lite med mina kompisar och sen drog jag hem. Har kollat på Top Model Sverige finalen nu, haha as sent men jag ar inte hunnit.. Om några timmar blir det dans med ella, men jag kanske träffar nån kompis innan eller ja vin får se vad som händer. 
 
Haha, what a ugly picture, menmen
 

Imorgon är det redan torsdaag, vi har typ 2 lektioner sen klockan 11 slutar vi, assåå as naajs vecka med så korta dagar. Men jag ska typ kanske till stan imorgon efter skolan, men hoppas alla har haft en bra dag!♥
 

Följ mig på instagram

Jag heter melinaas och där lägger jag upp runt 1-2 bilder varje dag om jag har internet eller tid.
 
 
Följ också Matilde och Karro såklaaart → matildelundstrom & karolie99
 
MELINAAS 

MATILDELUNDSTROM
 
KAROLIE99
 
 
 
 
 

Sovdags

Hejhej!
Ledsen att jag inte uppdaterat så mycket nu under eftermiddagen , men jag har behövt plugga no! Och läxor går ju dock före bloggen. Så därför har uppdateringen inte varit bra!
Men jag hoppas att alla haft en toppen dag!! Själv har jag varit sjukt förkyld och visste inte om jag skulle till skolan imorse. Men gick,tog det lugnt och hoppa ler gympan! Så nu får jag hoppas på att jag mår så mycket bättre imorgon!

Nu ska jag smörja in mitt ansikte med ansiktskräm och sova haha! Intressant va? :D
Yees goodbye and goodnight!

Kram! ❤


Springrunda, b&j & te

 
Hoolaa. Ikväll kände jag att jag ville börja med att få upp konditionen lite extra inför sommaren. Så jag tog en spontan springrunda på några km. Det gick ganska bra faktiskt, har typ inte sprungit på hela vintern.. Det var halt på vissa ställen men det gick bra. Nu är jag hemma och har duchat och druckit te. Haha så gick jag in på instagram och såg att jag hade fått en like av B&J på min bild B&J bild jag la upp. Tydligen hade Karro också fått det haha! Men iallafaall, imorgon har vi såååååffft dag - skoldagen börjar hav 10, matte i en timme, engelska i 30 minuter, heem och efter det lite senare blir det daans. Skönt att börja med lite grejer nu efter lovet. ♥
 
Pusss & godnatt
 

#FreeConeDay

Som många kanske vet är det Free Cone Day idag! Då delar dem ut gratis Ben & Jerry's över hela världen! Så idag åkte jag Hanna och Cissi in till Globen Centrum och ställde oss i kö till glassen! Vi fick 2 bägare var! Såklart var jag tvungen att lägga ut bild på Insta! Och då gillade B&J den! -Skrytit lagom om det! Haha!


B&J

 
Myy looovee♥♥
 

Litte Bilder från isen

 
Haha när jag var på mitt landställe så gick vi till våran ö på isen. Asså det var typ inga där på isen, as härligt! Haha fast man kom ju typ ingenstans kändes det som. Men det var härligt haha!

Hahahahaha tror jag dör av skratt!

 
 
 
 
Men guud typiskt min humor, speciellt den med hjälmen hahaha! Åhh garvar hjäl! :D 
Jag snodde videosarna från sonjas blogg länk www.sonjass.blogg.se
Puss och kram! ♥
 
 
 

LA PHÅN

Iphone klistermärken/skal - BikBok - 59 :-
 
I påsk fick jag sånna här, som typ klistermärken man sätter på mobilen. Det är asbra! - det sitter bra på mobilen men det går ändå att ta upp utan att limmet sitter kvar på mobilen.
 
 
Finns att köpa på bikbok, tryck ↓ för att beställa
 
 
 
Puss pusss
 
 
 
 

Utvecklingssamtal

Tagga utvecklingssamtal snart då!   Idag känns det som en helt onödig dag i skolan. Igår med dåårå men liksom det ändå man gör är att komma till skolan, ha 1-2 lektioner och sen dra hem. Idag började vi kvart över 8, hade matte och svenska. Hade gärna skippat dom asså! Sen drog jag hem. Nu är jag hemma och har vart det sen typ kvart i 11. Har precis ätit lunch och ska åka till skolan igen om ungefär en trekvart. Utvecklingssamtal. Men det går fort. Haha det värsta är att min mentor är amrikanare (jag går i en internationell skola) så jag måste ju prata engelska. Fast det gör inte så mycket tycker jag, men det känns lite bättre om jag skulle få prata mitt "hem-språk" haha. 
 
Känns as tråkigt att jag inte kunde åka med några av mina kompisar till B&J stället där man får gratis B&J glass idag. jhdfnyjbt jaja pusss

In da school!


Todayy

 
Heej. Sorryy för ingen uppdatering från mig idag (förutom de 2 bilderna i inlägget innan dåårå) men jag har vart borta typ hela dagen. Imorse åkte jag direkt till tandläkaren, allt gick bra och inte mer med det. Jag hann till skolan utan att missa nån lektion, tyvärr haha. Men vi hade bara matte sen slutade vi eftersom att vi har utvecklingssamtal-vecka nu. Jag har imorgon, tagg på den :/ Sen drog jag och Wilma på cafée och sen hem till henne, hade det mysigt och typ kollade på massa videor, gjorde lunch, var ute med hennes mysiga hund osåå.♥
 
Nu är jag hemma, har ätit middag och fotat lite med syrran, haha. Men pusss
 

Syrran


Ro0m Tour på Gång!

Har filmat och hållerpå att redigera! Filmen blev vääldiiigt skakig! Men jag orkar inte filma om eftersom jag måste vänta tills imorrn när det är ljust ute! Men snart kommer den upp! Så håll koll på bloggen!


Vad jag köpte i Stan -Landet

Skulle visat det här i Hlegen, men det blev bara inte så! Så här får ni se istället! 
 
 
Väska i Syntetläder från Lindex, Holy & Whyte i Grön 299:-
 
 
Almanacka för 2013. Bokia 139:-
 
 
Bara lite pennor och sånt.. Bokia (Vet inte vad de kostar)
 
 
Solglasögon TGR 40:-
 
 
Pretty Little Liars Boken -Första boken. 49:- (Rea) ICA MAXI
 
 
Rosa Jeans -DRDEMIN -Ogräs (En affär som sälger märkeskläder) 400:-
 
Det var vad jag köpte! Är nöjd med köpen, även fast mycket var typ skolgrejer! Haha! men ändåå! Jeansen är fantistiska och solglasögen är jättebra! Väskan är så bra också och jag är glad att jag köpte den gröna då många i klassen har de vita.. I Sommar och Våt är det ju jätte innne med färger! Puss!
 
 
 

Hjälpt syrran-nu plugg!

Tjjoo!!
 
Nu hjälpte jag just syrran som snubblat när hon sparng, hon fick bara ett skrapsår men jag hjälpte henne lite. Hon halkade på gruset,yeees veryy intressant haha!
 
Aja skoldagen var väl helt okej för att vara måndag. Var så sjukt flummig så ni fattar inte hahaha även om jag typ är halvsjuk haha konstigt... Men nu sitter jag och ska börjaa plugga, inte så mycket att plugga faktiskt bara typ Matte och No. SÅ det är ju naajsss.
 
Meen hoppas att alla ni haft en bra dag ändå.
 
 
Haha ↑
 
Åhhh så sant ↑ Pallar inte med matteeen :( 
 
Pussii ♥
 

Wiieeee

Arlandas VS öpnnade ju idag, och pappa flög med jobbet, så jag bad honom köpa Victoria's secret Angel! 
Luktar otroligt Fräscht och ganska sött! Så najjs! Och den är heller inte lika vanlig som de Vanliga Body Slash..
 

Yoghuurt

 
Hemma nue! Slutade för typ en timme nu, och jag ligger i sängen och kolla på TheBigBangTheory och äter yoghurt! Måste plugga sedan! Vääldiiigt Intreesannttt!

Skola nudå

Godmorgon!
Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat alls mycket under de senaste dagarna. Jag har som sagt varit i Västerås hos våra kompisar och så har jag typ blivit småsjuk! Så jag var super trött osv... Men idag mår jag bättre än igår så jag ska gå till skolan.
Yes Nu blir det skola igen då! Hur känns det? För mig känns det som vanligt kul att träffa kompisarna och tråkigt med läxorna och så!

Men nu måste jag börja klä på mig skorna och så!

Hoppas att alla får det bra även fast det är skola!
Puss och kram så hörs vi!

Kram Matilde❤

Oldpic↓ Från i helgen!

 

 

 
Puss!

Godnatt

Aströöött haha kanske inte så konstigt eftersom att vi gick upp så tidigt imorse. Haha känns inte som att vi kom hem idaag. Men iallllaaafall, nu har ju jag gjort er room tour (inlägget nedan↓) och det tar ju ändå ett tag att filma in den, ladda in den i datorn, redigera videon osv, så är videon ändå bara 2,5 minuter.. menmen
 
Jag har typ aldrig filmat med min systemkamera förut, så jag kanske inte fick den bästa skärpan hela tiden men jaaa
 
Imorgon väntar skolan, myys :/ orkar inteee, nu får det bli sommarlov!! Innan skolan ska jag till tandläkaren och fixa lite grejjjer med tandställningen. Jag tycker faktiskt inte det är så farligt med tandställning ändå, det var typ min mardröm när jag var liten men det gör ju liksom inte ont att sätta in den eller så. Det är liksom ömmt efter, men annars? Nååthing
 
Det är ju iaf verkligen värt deeet!
 
Aja, imorgon kanske litebilder från landet kommer, men aja puss&godnatt!♥
 
 
 

Room Tour - Melina

Här kommer er efterlängtade room tourrr, hahah
 
 
Pusss
 

Veckans Bästa

 
 
 
 
 
 
 
 
Britney Speart Fantasy
 
 
 
 
  
 
All thee waay! ;)
 
 
 
 
 
 

Tennis med karro

Holaaa. Ska typ börja fixa mig till tennis nu! Det är ju lov för min riktiga tennis, så idag har jag och Karro hyrt eller vad ska man säga? en tennisplan haha! Det ska iaf bli skönt att träna nu efter allt godis haha
 
Puss, ha en härlig dag!♥
 

Frukost!

 
Hej! Båten kom så tidigt, så affären va liksom inte öppen när vi kom hem, men nu kom pappa nyss hem med varm panrisch, as härligt♥
 
Idag är planerna bara att spela träna och sen hem och ducha, packa upp allt och så, Matilde är sjuk och i Västerås, så jag och karro får blogga extra mycket, krya matilde!
 
 

Q/A

 
Vi har fått skitmånga frågor om när vi ska göra våra room tours
 
SVAR: Vi har vart bortresta och så nu under lovet, jag och Karro på landen, Matilde är i Västerås nu och såå, men nu när skola börjar och vi kommer hem så tror jag nog att alla kommer att komma upp under veckan! Min kommer iaf ikväll tror jag, inte säkert men ska försöka hinna göra en♥
 

Påsk presenter

 
Hahaha nu kommer jag liksoom typ en vecka sen med det här
 

HHAHAHHAH

Ååh, min lilla älskling hahah asså så sjukt lika↓
 
Hahahahah lol var tvungen att visa, älskar dig gubben♥
 
 

I'M BACK!

 
Heej! Imorse vaknade - eller blev jag väckt klockan halv 6. Min familj gick av båten och åkte hem. Asså man har inte direkt sovit bra i dom hårda sängarna hahahh. Men nu är jag hemma och har vart det sen typ halv 7, och har laddat in massa bilder till datorn osåå, lite bilder kommer sen. Ååh är typ ashungrig, men affären öppnar inte än haha och vi har typ inget hemma :/
 
Känns as skönt att komma hem till internet som den nörd man är haha men nu har jag faktiskt vart borta från det mer än en vecka. Men jag hade det ändå mysigt där, man kan verkligen ta det lugnt där haha.
 
Men hoppas alla har haft ett härligt lov! Puss

Imorrn kommer jag hem

 
Heej, som ni kanske har märkt så har det inte vart så mycket bloggning för min del, men det är för att jag är bortrest och har inte tid att blogga! Men jag kommer iaf hem imorgon, så då blir det mer bloggning!♥pussss
 

Frukost++


 
Jaa det här var då bilder från när jag och Vilma åt jätte god frukost när vi var med varandra i tisdags. Första bilden var på lite av vilmas smink haha!
 
Såå god frukost! <3
 

Bästa Drickan!

Tänkte bara tipsa er om Vääärldeeens Gooodaaaste dricka! ↓
 
 
AloeVera drycken! En dricka som består av 50% Aloevera Fruktkött och är sötat med honung!
Första gpngen jag smakade det så tyckte jag det var skitäckligt.. Liksom Eeuuww.. Vad är det här? Och vad är det för jäkla klumpar i dem?! (Fuktköttet:) Men sedan drack jag igen och då var det helt okej.. Och igen och igen.. You Know! Och sedan älskade jag deet! Då himla gott att man typ dör! Det var nån vecka då jag typ drack 10 stycken! Hahahahah! Men jag rekommenderar värkligen denna dricka. Är dock inte den billigaste då den kostar mellan 20-30 kr
 

Godmorgon!

Hej! Sovit gott?
Nu drar vi ut på isen typ. Hoppas att alla får en toppen lördag! Puss och kram! ❤


Goodmoorgoon!

 
 

Q/A

 
Svar: Jaaråå, Jag fixar det imorgon! Köpte inte så mycket, men iallafall! :)
 

Hemmaa!

Är hemma nu och kommer kunna blogga bra igen! Gör inte alls lika mycket när jag är hemma, elller då kommer jag ju hem igen. Nu har vi varit borta mycket hos t.ex Farfar och Mormor och morfar och sånt.. Ni vet! 
 
 

Påväg Hem!

Heejsaan! Är så ledsen att jag inte bloggat påhela dagen och nästan hela gårdagen, men jag har varit så upptagen! Men nu är jag påväg hem till Stockholm igen! Ska bli skönt att komma hem! Imorrn ska jag plugga och träna och sedan kanske vara med nån kompis! Sedan på Söndag ska jag kanske spela Tennis! Och seen.., Börjar skolan! Men det är ju bara 10 veckor till sommarlov, 1månad till 1D i Friends, och 20 dagar till Grönan! Det kommer gå fort!

 


Hurtiga tjejer!

Godmorgon eller det kan man kanske inte säga hahaha. 
Jag är ledsen för dålig uppdatering idag, imorse var jag på sjukt dåligt humör.... Min syrra var as taskig mot mig haha ajaa.
 
Klockan halv ett kom Elli hit och vi sprang 7km tillsammans och gjorde sen styrka på studsmattan. Efter det duschade vi och gjorde en god lunch. Vi åt typ precis haha aja. 
Men om en halvtimme ska vi åka till Västerås till våra kompisar och så är vi där hela helgen.Men jag kanske inte kommer kunna blogga så mycket men jag ska försöka, kanske mest blir mobilinlägg.
 
Men nu jar jag panik för jah jar inte packat och vi åker om en halv timme aaaaaaahh! 
 
Vi hörs ♥
 
 
Just nu↑ , sämsta webkameran asååå :D
 

Sov gott!

 
Hej igen!
 
Nu måste jag sova, eller iaf gå och fixa mig haha för jag är sjukt trött, somnade 03.00 inatt så jaaa. Och gick typ upp tidigt. Men jag ska sova i soffan med massa kuddar och så, syrran och hennes kompis sover nedanför fast med madrass haha.
 
Ajaaa vi hörs imorgon.
 
SOV GOTT UNDERBARA LÄSARE <3
 
 
 
 

Nytt från idag- vårjacka

    
    
    
    
    
 
Här är lite bilder på skinnjackan, det ser riktigt konstigt ut för på bilden har jag ingen koftaa under, bara en tunn tröja.Den ser väldigt stor ut ,men jag har räknat med att ha en kofta under. Haha och jag visar magen,ska ha lite längre tröjor så ni vet haha! Men nu fick ni iaf se lite av jackan haha.
 
Vad tycker ni? Kommentera gärna!
 
 

Sleepover,shopping och stan....

Heeeej!
 
Gud förlåt för att jag inte bloggat något. 
 
Men nu ska jag berätta lite om dagen och så. 
 
Igår var jag ju i stan med Hannah och vi hade det verkligen as kul, hon gick in i två tanter hahaa jag dör av skratt så fort ja tänker på det :D Men det var sjukt kul, tyvärr kunde vi inte göra något efter för dem skulle få gäster. Istället sa vi hejdå.Och jag åkte hem till Elli ,där Fellan och Ebba också va. Vi hade också supeeer kuligt! Vi hoppade studsmatta med One Piece haha och spelade Buzz ahaha skit längesen man gjorde det ju :D Det var kul fast jag är en dålig förlorare haha och jag förlorade typ alla gånger men ajaa. Sen sov vi där och aaa.
 
Idag har jag varit med dem till typ halv tre, fast sen drog jag till Torsvik där jag mötte upp mamma, syrran,brorsan och syrrans kompis. Sen åkte vi in till Täby Centum och shoopppa. Jag fick med mig en snygg vårjacka hem i beige,det ä en skinnjacka! Köpte typ inget mer förutom en chillbox för att jag fyller år, pekade istället ut grejer som jag önskar mig!
 
Yees och så kom vi nyss hem. 
 
Men nu ska jag verkligen uppdatera,ledsen att jag inte gjort det idag. Har helt enkelt inte hunnit. Men då hörs vi strax!
 
Nu ska min syrra fota mig med skinnjackan på så ni får se. 
 
Pussiii ♥
 

Dagens inspirationsbild!


Sommar..

Är så himla trött på snön.. Kan inte sommarn komma hit snart?? Liksom förra året badade vi ju i Maj.. Men iår kommer säkert isen ligga kvar där! :O Orkar inte! 
 

Studsmattan!


 

Hos finnarna!

Heej, haha vad länge sen det var jag som blogga! Men jag är ju somsagt bortrest till Finland haha på mitt landställe. Ashärligt här, men nu känner jag att jag är lite trött på alla finnarna haha nejmen den riktiga anledningen är väll att vi inte har internet haha, nu får man liksom fråga om wifi på restaurangerna och så haha

Jag har iaf tagit massa bilder här, bl.a. egopics men också massa typ påskbilder och lite vad jag har fått och köpt och så, så när jag kommer hem (söndag) så kommer massa bilder och jag ska göra min room tour osåå haha

Här i Finland iaf så typ bara har vi vart ute, chillat, bastat, badat i bubbelpoolen, vart i stan och så har jag såklart lyckats trassla till det med min tandställning :/ Ena fästet har låssat när jag typ åt en hård godis haha hur lyckas jag? Orkar inte, så nu har jag fått en tid på måndag morgon (såklart den dagen vi har sovmorgon - ingen miss av skolan) så får jag smaka på limmet igen :)

Puss, vi hörs på söndag och kanske i nåt tidsinställt? Haha kommer inte ihåg hur många jag gjorde. Men ha ett fortsatt härligt lov!♥


Borta Heela Daan!

Heejsaan! Bloggr nu via mobilen! Men tänkte berätta att jag är borta hela dan idag igen! Asså förlåt att det blir så tråkiga mobilbloggningar! Men på loven är jag oftast borta och så! Men jag kommer hem mot kvällen så jag bloggar då! Puss

 


Sunnyy!

Hejj!
Nu står jag på stationen i solen och lyssnar på musik i mina hörlurar! Asså det är verkligen så fint väder utomhus!! Väldigt varmt, behöver inte änns möda lixom. Men strax kommer tåget och då ska jag möta Hannah så ska vi in till stan, hon skulle kolla på någon jacka och lite andra grejer! Jag fyller ju år så jag kikar nog mest runt haha!

Men nu kommer typ tåget!

Vi hörs under dagen med mobilinlägg!

Puss och Kram!! ❤


YolliBox

 
Så himlaa gott!

Veckans planer! ♥♥♥

Tjenaaa!
Nu sitter jag framflr tv:en och bara chillar och så. 
 
Jag har verkligen haft det super roligt och mysigt med vilma! Vi hade det super kul! Asså vi har garvat så sjukt mycket.Så Vilma om du see det här så vill jag bara säga att vi har haft det sjuukt roligt!! 
 
Har massa bildeer från när vi var med varandra. Så det kommer komma masa bilder så småning om.
 
Men veckans planer är:
 
Onsdag: Vara med Hannah,åka till stan blaa. 
 
Torsdag: Täby Centrum typ.
 
Fredag: Åka till våra kompisar i Västerås
 
Lördag: I Västerås 
 
Söndag: I västerås och sen hem.
 
Påsklovet slut :(
 
Yees det är ju faktiskt rätt så Många dagar kvar!
 
Imorgon ska det iaf bli sjukt kul ;) 
 
 
 
 
Men vi hörs, puss och kram! ♥
 

Stan

Heejsaan! Nu är jag på stan här på landet! Har fått med mig två bra köp, ett från lindex., Ni kan kanske gissa vad det är! Men nu ska vi på restaurang och sen drar vi hem! Visar vad jag köpte då! Puss!

 


Dagens inspirationsbild!


Stan med bästaaa ❤

Hejhej!!
Nu sitter jag på tåget påväg till stanna vilmaa ❤
Vi ska kolla på jeans och lite grejer. Jag fyller ju år om typ 16 dagar så jag kan ju kolla ut lite fina grejer!
Men Yees, det här är alltså en mobilblogg! Men hoppas att alla får en toppen dag i underbara vädret!!
Puss och kram!
Matilde

 

 


Wanties


Våra chokladbollar!

     
     
     
     
 
 
Pusss <3
 

Myys!

Tjeena!
Nu sitter jag och vilma i deras "kompisrum" och äter godis,jordgubbar och chokladbollar och ser på Top Modelllll! Iaf mys, jag ska också sova här så det bli kul. 
 
Men vi hörs!
 
As bra tt blogg.se fungerar som det ska nuu!
 
Puss och kraam! <3 
 
          
 

Några Bilder från dagen!

Här är några bilder från idag när vi gick över sjön som finns här! Det var is över hela så vi gick.. Men det känns så tragiskt eftersom isen kommer smällta sent, vilket betyder att det kommer vara kallt vatten där i sommar! :O
 

Photoshoot del 2


Q/A

 
Vi ska göra det snart! Jag tror att Matilde la upp en inlägg med bilder! Melina är ju i Finland, så hon kanske filma det när hon kommer hem. Och jag är ju på landet så jag filmar det på Lördag när jag är hemma! Men om ni vill kan jag visa mitt rum på landet sålänge! Om ni vill? 
 

Målade ägg! -Från Påskafton!

 
Vad tycker ni? Hahah! Blev väldigt random, gjorde två sidor en med en tant och en med en gubbe, och båda fick dt dubbelhaka! Hahah! 

Spring Feelings!

 
Studsmattan är uppe! Det är så härligt för det ger så mycket vår känslor! har hoppat vädigt mycket! Hahah! Så kul! Första gången jag hoppade för iår var det så kul för man var liksom inte van vid att allt "Studsade". Vi har ju studsmattan här på landet, så det är roligt att komma hit! 
Lite bilder! ↓
 

Allt Funkar igen!


Photoshoot del 1

 
 

Åhh så jobbigt!

Hej igen! 
Asså det måste vara något as konstigt med blogg.se för det laggar när man lägger upp bilder och allt. Inte bara på en dator, på flera, aja det är sjukt konstigt! Jätte synd eftersom at alla vi har så sjukt mycket att blogga om! Men vi försöker, bara så ni vet! ;) <3 
 
fast ibland funkar det normalt att lägga upp bilder fast ibland laggar det ,iaf för mig. Så ifall ni ser att jag har bilder i ett inlägg så är det för att det funkar. Men för Karro värkar det inte fungerara över huvudtaget. 
 
Vi får se vad som händer med detta!
 
Puss och Kraam <3 
 
Nu fungerar det! 
 

Med min Vilmaaa!

Tjeenare mannar! Nu är jag med min käratse Vilma haha :)
Vi har haft en jätte mysig dag hitills. Vi har fotat, sminkat oss och bara haft det braaaa. Men vi ska typ baka något just nuuuu. 
 
Men vi har fotat massa iaf såmdet kommer komma lots oooooooofffff bilder! Så vii hörs babyyis!
 
Haha pussiii!
 två bilder från idag!
 
 
Pussiii!