Hurtiga tjejer!

Godmorgon eller det kan man kanske inte säga hahaha. 
Jag är ledsen för dålig uppdatering idag, imorse var jag på sjukt dåligt humör.... Min syrra var as taskig mot mig haha ajaa.
 
Klockan halv ett kom Elli hit och vi sprang 7km tillsammans och gjorde sen styrka på studsmattan. Efter det duschade vi och gjorde en god lunch. Vi åt typ precis haha aja. 
Men om en halvtimme ska vi åka till Västerås till våra kompisar och så är vi där hela helgen.Men jag kanske inte kommer kunna blogga så mycket men jag ska försöka, kanske mest blir mobilinlägg.
 
Men nu jar jag panik för jah jar inte packat och vi åker om en halv timme aaaaaaahh! 
 
Vi hörs ♥
 
 
Just nu↑ , sämsta webkameran asååå :D
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback