Och uppdateringen går ju riktigt bra

Kom hem från dansen för några timmar sen haha asså dkjtfljtgf är as arg på en person. Såhär va det: jag tog mina rosa converse till dansen. Utanför danssalerna finns en gemensam skohylla. Jag ställde mina skor på ett ställe och gick in till dansen. Sen när jag kommer ut så är de borta! Asså ååh det sista man orkade med.. Och dansläraren hade redan gått och aah orkar inte. Så jag fick ta nån annans äckliga rosa converse i en storlek större + mycket smutsigare och slitnare. Orkar inteee

Så nu får typ pappa maila och kolla. Orkar inte. Liksom hur känner man inte om skor sitter fel? Är för små? Är renare? Den kunde ju ha kollat lite noggrannare.. Ååh men jaja

Nu har jag duschat och så och ställt klockan. Och jussteee, jag har bestämt ned tjejerna nu att ses och fota till bloggen! Haha aja godnatt, puss

 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback