Sleepover,shopping och stan....

Heeeej!
 
Gud förlåt för att jag inte bloggat något. 
 
Men nu ska jag berätta lite om dagen och så. 
 
Igår var jag ju i stan med Hannah och vi hade det verkligen as kul, hon gick in i två tanter hahaa jag dör av skratt så fort ja tänker på det :D Men det var sjukt kul, tyvärr kunde vi inte göra något efter för dem skulle få gäster. Istället sa vi hejdå.Och jag åkte hem till Elli ,där Fellan och Ebba också va. Vi hade också supeeer kuligt! Vi hoppade studsmatta med One Piece haha och spelade Buzz ahaha skit längesen man gjorde det ju :D Det var kul fast jag är en dålig förlorare haha och jag förlorade typ alla gånger men ajaa. Sen sov vi där och aaa.
 
Idag har jag varit med dem till typ halv tre, fast sen drog jag till Torsvik där jag mötte upp mamma, syrran,brorsan och syrrans kompis. Sen åkte vi in till Täby Centum och shoopppa. Jag fick med mig en snygg vårjacka hem i beige,det ä en skinnjacka! Köpte typ inget mer förutom en chillbox för att jag fyller år, pekade istället ut grejer som jag önskar mig!
 
Yees och så kom vi nyss hem. 
 
Men nu ska jag verkligen uppdatera,ledsen att jag inte gjort det idag. Har helt enkelt inte hunnit. Men då hörs vi strax!
 
Nu ska min syrra fota mig med skinnjackan på så ni får se. 
 
Pussiii ♥
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback