Plugg hemma hos Wilma!

 
Holaaa. Imorse hade vi sovmorgooon, väärry sååft! Men tyvärr lång dag till halv 4. Men det var sista långa dagen på veckan! Imorgon slutar vi kl 12 eftersom att det typ är nån speciell dag? Sen har vi ledigt onsdag och torsdag och fredag slutar vi runt 2. Så det är rääälly naajss assååå♥ 
 
Men idag var faktiskt skolan helt okej, vi har skit jobbiga projekt helaatiden, menmen.. Efter skolan drog jag och Wilma hem till hennee och jag tog med min dator och sen skolan slutade har vi hållt på med nån svenskaskit... Typ debattartikel.. Men nu är jag äntligen klar och ska... börja med matte.! ;( men efter det ska vi typ fota lite ossååå
 
Pusss, bloggar mer senare!
 


Sophie

Hej! Undrar bara hur vi ska få priserna från give awayn? Ska ni posta dom eller hur gör ni?

Kram

2013-04-29 20:47:37
Sophie

Hej! Undrar bara hur vi ska få våra saker från giveawayn?
Kommer ni typ posta dom elr?

Kram

2013-04-29 21:47:47


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback