Utvecklingssamtal

Tagga utvecklingssamtal snart då!   Idag känns det som en helt onödig dag i skolan. Igår med dåårå men liksom det ändå man gör är att komma till skolan, ha 1-2 lektioner och sen dra hem. Idag började vi kvart över 8, hade matte och svenska. Hade gärna skippat dom asså! Sen drog jag hem. Nu är jag hemma och har vart det sen typ kvart i 11. Har precis ätit lunch och ska åka till skolan igen om ungefär en trekvart. Utvecklingssamtal. Men det går fort. Haha det värsta är att min mentor är amrikanare (jag går i en internationell skola) så jag måste ju prata engelska. Fast det gör inte så mycket tycker jag, men det känns lite bättre om jag skulle få prata mitt "hem-språk" haha. 
 
Känns as tråkigt att jag inte kunde åka med några av mina kompisar till B&J stället där man får gratis B&J glass idag. jhdfnyjbt jaja pusss




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback