Igår och idag

 
Heej. Igår bloggade jag ingenting så nu tänkte jag bara berätta lite snabbt om igår.
 

Vi hade skola som vanligt haha och slutade klockan 11. Direkt efter skolan drog jag till stan för att kolla på ett par jeans. Jag hittade några, visar bild senare om ni är intresserade? Sen mötte jag upp mamma och vi åt lunch i stan. Sen åkte vi till hästarnaaa! Det är inte ofta jag kan komma och rida, för det är rätt långt bort, och jag har massa läxor, långa dagar i skolan, träning i veckorna osvv. När jag var liten kom jag ditas ofta men nu hinner man liksom inte. Men iaaff, där fotade jag massa och fixade med dom och så red jag barbacka utan täcke eller nåt med svarta jeans - efter var jeansen helt vita. Hahah hästarna fäller ju när det håller på att bli sommar och mina jeans drar åt sig typ allt.. Men sen åkte vi hem och kom hem runt halv 8, åt middag och jag orkade typ inte blogga, för jag var typ ganska förkyld igår - idag med men jaaa
 
Idag slutade vi också 11, asså de här veckan har vart så sjukt naajs! Halv 11 & 11 har vi slutat varje dag. Sjukt skönt, det kan gärna bli utvecklingssamtal igen. Men då drog iaf jag, Wilma och Randa till ett fik, ett as gulligt fik asså jag blir typ snörrig när jag går in där för det är som värsta mini caféet, känns som värsta sagohörnan nejmen jag veeenne men as gulligt och litet. Och typ inga folk där. Det var iaf as mysigt! Men sen skulle Randa bort och jag och Wilma drog hem. Nu håller jag på med lunch till mig men om ett tag ska jag träffa Wilma igen. 
 
Hoppas ni har haft en härlig torsdag och fredag hittills! As skönt med freeedag assåå!
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback