Springrunda, b&j & te

 
Hoolaa. Ikväll kände jag att jag ville börja med att få upp konditionen lite extra inför sommaren. Så jag tog en spontan springrunda på några km. Det gick ganska bra faktiskt, har typ inte sprungit på hela vintern.. Det var halt på vissa ställen men det gick bra. Nu är jag hemma och har duchat och druckit te. Haha så gick jag in på instagram och såg att jag hade fått en like av B&J på min bild B&J bild jag la upp. Tydligen hade Karro också fått det haha! Men iallafaall, imorgon har vi såååååffft dag - skoldagen börjar hav 10, matte i en timme, engelska i 30 minuter, heem och efter det lite senare blir det daans. Skönt att börja med lite grejer nu efter lovet. ♥
 
Pusss & godnatt
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback