Hos finnarna!

Heej, haha vad länge sen det var jag som blogga! Men jag är ju somsagt bortrest till Finland haha på mitt landställe. Ashärligt här, men nu känner jag att jag är lite trött på alla finnarna haha nejmen den riktiga anledningen är väll att vi inte har internet haha, nu får man liksom fråga om wifi på restaurangerna och så haha

Jag har iaf tagit massa bilder här, bl.a. egopics men också massa typ påskbilder och lite vad jag har fått och köpt och så, så när jag kommer hem (söndag) så kommer massa bilder och jag ska göra min room tour osåå haha

Här i Finland iaf så typ bara har vi vart ute, chillat, bastat, badat i bubbelpoolen, vart i stan och så har jag såklart lyckats trassla till det med min tandställning :/ Ena fästet har låssat när jag typ åt en hård godis haha hur lyckas jag? Orkar inte, så nu har jag fått en tid på måndag morgon (såklart den dagen vi har sovmorgon - ingen miss av skolan) så får jag smaka på limmet igen :)

Puss, vi hörs på söndag och kanske i nåt tidsinställt? Haha kommer inte ihåg hur många jag gjorde. Men ha ett fortsatt härligt lov!♥





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback