Vad jag köpte i Stan -Landet

Skulle visat det här i Hlegen, men det blev bara inte så! Så här får ni se istället! 
 
 
Väska i Syntetläder från Lindex, Holy & Whyte i Grön 299:-
 
 
Almanacka för 2013. Bokia 139:-
 
 
Bara lite pennor och sånt.. Bokia (Vet inte vad de kostar)
 
 
Solglasögon TGR 40:-
 
 
Pretty Little Liars Boken -Första boken. 49:- (Rea) ICA MAXI
 
 
Rosa Jeans -DRDEMIN -Ogräs (En affär som sälger märkeskläder) 400:-
 
Det var vad jag köpte! Är nöjd med köpen, även fast mycket var typ skolgrejer! Haha! men ändåå! Jeansen är fantistiska och solglasögen är jättebra! Väskan är så bra också och jag är glad att jag köpte den gröna då många i klassen har de vita.. I Sommar och Våt är det ju jätte innne med färger! Puss!
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback