Härlig daaag

Tjena allihopa!
Jag är ledsen att jag inte uppdaterat så bra på sista dagarna.
 
Men vilken tur då att Melina och Karro finns här ;)
 
Nu tänkte jag iaf berätta lite om dagen ;)
Dagen börja med att Fellan kom till mig, vi gick upp till affären och köpte lite mat ,(köttbullar och smör HAHA) men när vi gick hem så såg vi våra grannars hund som typ hade rymt, så vi fick leda ner henne till dem igen haha;) Grannarna blev iaf super glada att vi tog deras hund till dem. Ajaaa
 
Sen när vi kom hem så kom Astrid och Isabelle till mig. Vi hade det super mysigt, hoppa studsmatta med vattenspridare och musik. Sen gjorde vi lite god lunch och så. Det var iaf super mysigt, sen behövde tyvärr Astrid gå hem för hon fick jätte ont i huvudet (typ migrän) så hon åkte hem. men då gick jag , Isabelle och Fellan hem till Fellan!
 
Vi typ chilla och åt rabarber!
Tack för en as härlig dag mysisar!!
 
Några bilder från idag ;D
 
 
 
 
 
hahaha :D
 

Lite fula bilder, meen ajaa!
Älskar er Fellan, Astrid och Issa <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback