GLAD PÅSK! ♥

Tjeeenaaa!
Glad påsk på er allaaa! Hoppas ni får en toppen dag i fina vädret och allting. Själv ska jag bara va med familjen idag och sen klockan fem på påskmiddg med kusinerna och resten av släkten. 
 
Men nu på morgonen har jag klippt marsvinens päls,borstat dem,tvättat dem och klippt deras klor. Så nu är dem riktigt Påskfina haha! Kom just ut från duschen för jag blev så hårig av att tvätta dem, :D 
 
Men nu ska jag ut och hoppa studsmatta eller något. Kanske kommer komma ett mobilinägg senare eller något så ni veet!
 
Men nu hoppas jag att ni får en jätte bra Påskafton så får vi höras ändå!
 
Puss och Kram! 
 
 
Lite påskbilder från google ↓ :D
 

 

 
Och lite Matilde humor ↓
 
 
Haha! 
 
Ha en bra Påsk! ♥
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback