Lite om mig (melina)♥

Heeej! Eftersom att den här bloggen är ny, och vi kanske får lite läsare som inte vet så mycket om oss, så tänkte jag bara skriva lite om mig!
 
Jag är iaf en 14-årig tjej från Stockholm, fyllde 14 tidigt i mars, mina kompisar kallar mig mellis haha och jag har haft en blogg tidigare (melina.blo.gg) eller jag har kvar den men jag kanske lösenordsskyddar den. Jag har gjort designen på den här bloggen, men det tog ganska lång tid eftersom att jag verkligen inte är van vid att göra desgner. Jag fick typ googla massa och så, och fick rätt mycket problem, men det löste sig!
 
Jag går inte i samma skola som matilde och karro, och matilde och karro går i parallelklasser så vi kommer nog kunna uppdatera mycket eftersom att man slutar olika tider från skolan och så! 
 
Min familj, min mamma, min pappa, min lillasyster och min hund som heter Musse, ni får en bild på honnom här nere↓♥ Jag har två hästar också, eller min familj liksom, Harley & Backie. ♥Jag spelar tennis och dansar commercial street på fritiden, as kul!  
 
Jag är den som skrattar åt mig själv, och skrattar åt nästan allt hahah med mitt åsneskratt. Jag sjunger typ helatiden haha och går runt med konstiga låtar i huvudet hela dagarna, jag älskar att träffa nya personer, va med kompisar och jaa! 

Min riktiga hårfärg är ljusbrun, men det är tonat brunt. Jag kan verkligen bli ful på bild, bara mina närmaste kompisar har nog sett dom hahahah, jag är expert på att bli muppig på bild hhah
 
 
Här var lite bilder från i somras, nu och hur min riktiga hårfärg ser ut, kompisar, musse, hästarna, egopics och såå, men kommentera om ni har nån fråga eller nåt, så svarar jag så fort jag kan! 
 
Och jusste, följ mig på instagram för att se fler bilder → melinaas
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback