Lite sabbfakta om mig (Matilde) ♥

Hej alla, Matilde här!
 
Jag är en tjej på 13 vårar och fyller 14 nu i April. Jag är en väldigt skrattig och flummig tjej haha, har typ världens sämsta humor och skrattar åt det mesta. Jag är en tävlingsinriktad tjej som älskar att träna och komma först! Jag går på friidrott två gånger i veckan och ibland fler dagar. Mina favoritgrenar är typ häck och medeldistans. Jag gillar att springa typ 800m och sånna där sträckor. Hemma springer jag gärna ute själv ungefär 5-6km. Det är väldigt skönt att få rensa huvudet och bara springa en sväng. Nog om det.... 
Jag går också på dans, på söndagar och dansstilen kallas Discodans. Det är en väldigt rolig dansstil där man dansar snabbt, det är också riktigt jobbigt! Snart ska jag också börja tävla i det...
Jag älskar att vara med mina kompisar och åka skidor (slalom). Jag avskyr myror, tycker dem är as läskiga haha uschhh!
 
Lite om familjen:
I våran familj är vi 5 stycken plus två marsvin. 
Mamma Johanna 
Pappa Stefan
Lillesyster Filippa 11år
Lillebror Victor 6år
Marsvin Evelina 
Marsvin Lilly
 
Jo jag gillar min familj jätte mycket! Vi har då två marsvin också (var av ett som dog i somras) Mitt heter Lilly oh min lillebrors heter Evelina. Min syrra hade ett som  hette Smulan men som tyvärr dog i somras.... 
Rasen på marsinen är virvelmarsvin, jätte gulliga!!
 
Jag har egentligen en egen blogg som heter -www.matildelundstroms.blogg.se- Men nu fick vi idé att skapa en blogg tsm, och den idén var ju super! Jag kommer skriva om ungefär samma saker men kommer att förbättra inläggen kanske och nu ä vi ju tre personer som skriver så då kommer det ju kunna bli trippelt så bra statistik lixom! Bra va? Jag kommer blogga om bla: träning,skolan,kompisar,fotografi och fritid tex.. Ibland blir inläggen säkert super slarviga och ibland kanske lite bättre men det får ni stå ut med. 
De flesta av er läsare vet nog vilka vi är och så, men informationen är väll kanske rolig ändå? Ni kommer ju få veta mer om oss i andra inlägg.
Nu i början skulle det ju vara kul om ni stannar kvar och läser så att vi får bra statistik och vill fortsätta! 
 
Här är lite blandade bilder 

 
 
 
Jag är ledsen att bilderna är super små! Haha :D
 
Puss och kram! Kommentera om det är nåt ;)
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback