Springtur nu!

Godmorgon kära läsare!
Nu sitter jag på rummet i träningskläder och ska alldeles snart ut på en springtur på några kilometer. Så fint väder ute ju! Typ vår , förutom att det är rätt kallt.
Just nu sätter de andra upp våran lilla studsmatta, ahha också vårtecken. Så länge sen ma hoppa på den, ska nog göra det snart ahha :D 
 
Men jaa nu är jag den ända som är hemma haha för Melina är ju på hennes land och Karro är påväg till hennes land som ni säkert läste. Men karro har jätte bra internet på hennes land så hon kommer kunna uppdatera minst lika bra! Tyvärr har melina inte det. Men vi fixar det!
 
Vad ska ni hitta på idag då? Själv vet jag inte vad jag ska göra efter att jag sprungit, förhoppningsvis vara med en kompis kanske? Yees vi får se!
Men hoppas att alla ni får en toppen dag i fina vädret! Första loovdagen♥
 
 
Haha kan man bli starkare? ♥ :D
 
Ha en bra dag! 
Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback