The daay ♥

 
Tjenaatjenaa!
 
Nu kommer ni tycka jag är skum meen: 
Jag pluggade precis klart ahha, gud vilken pluggnörd jag låter som. Men under lovet hade vi några små läxor och jag gjorde två av dem nu så jag inte behöver göra så mycket uder lovet. Faktiskt riktigt skönt att få det klart. Så därför har jag inte heller bloggat.
 
Idag var det en rätt skön dag i skolan förutom det stora So-provet såklart,men det var över efter första lektionen så det är ju chill! Men efter kolan lämnade jag bara av gympaväskan hemma och åkte sen till stan meed Vilma R, Beatrice M, Ellinor M och Ebba G. Vi ville typ fira lite att vi fått lov lixom ,så vi letade efter ett mysigt fik i stan. Tillslut hitta vi ett, men det var as fullt där, fast vi hitta en plats tillslut. Två andra kompisar träffade vi också där och de träffade Anton Ewald när dem gick från cafet åhh, vi skulle hängt på deeem! Haha! men sen åkte vi hem haha , as flummiga. Jag och Ellinor sprang ifrån de andra och satte oss långt fram i tåget , sen när de inte såg,så hoppade vi av några stationer för tidigt. Haha sen väntade vi på tåget och hoppa på och jaaa håll på så där, haha det var as kul för vi typ gömde oss för varandra haha! As töntigt ahha :D 
Aja sen kom jag hem, pluggade lite och åt världens godaste middag Potatisgratäng med köttt :)
 
Meeen asså gud hörni fatta det är lixom PÅSKLOV nuuuu åhh gud vad jag längtat! Ajaaa!
 
Vi är ledsna att vi inte uppdaterat så mycket nu men det ska vi göra nu under kvällen och under hela lovet.
Tyvärr så är Melina på hennes landställe och har inte internet där,men hon har gjort många tidsinställda som kommer komma och jag och Karro kommer ockå uppdatera myycckeeet ♥ 
 
Men puss så hörs vi snart! ♥
Google bild haha ↓
 
 
Såhär glad känner jag mig inför Påsklovet! ♥
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback