Allt jag köpte igår! ;)

 
Heej!
Nu har jag äntligen sparat bilderna från igår. Så här kommer bilder på allt jag köpte på Ginatricot igåår.
Först skulle jag egentligen byta en tröja mot en annan, sen hitta jag andra fina saker....
 
Jag behövde tex ett par svarta hotpants till min dans. Till dansen skulle vi också ha en bejbiblå tröja (som jag inte hade hemma) ,så då köpte jag en babyblå tröja igår också. Så då har jag allt jag behöver till  dansshowen!  Har letat efter hotpants typ överallt haha! Yees .. Sen hittade jag tvåå jätte biliigggaa tröjor också, köpte dem också haha. Men jag betalade lixom bara typ 79kr för allt kag köpte... Bytte ju tröjan mot en annan som  kosta lika mycket. Sen betalade mamma en tröja , blåa tröjan och hotpantsen efterssom jag behövde det. Hahaha!
Ni fattar säkert ingenting haha! men jag är iaf jätte nöjd med allt jag fick med mig hem, billigggt och bra lixom!
 
Här får ni se, blev så mycket bilder så jag gjorde collage istället.
 
Första tröjan, har på mig den just nu, Melina köpte en likadan fast svart! Så skön och allt!
 
 
 
 

          
          
          
  
 
Åhh älskar verkligen den här tröjan nu, så härlig,skön och len!! ;)
 

 
ignorera att det är samma bild två gånger i collaget haha! Men man kan iaf också knyta tröjan också, kanske inte till för det men det blir rätt snyggt det med ;)
 
 
Jätte mysig tröja det här med!
 

 
Det där är de svarta hotpanntsen med den blåa tröäjan , så där ska jag se ut på dansshowen haha!
Här kommer lite bättre bilder på tröjan!
 
 
Åhh jag älskar t-shirten, verkligen så len och allt! den sert as konstig ut där haha men ajaa!

Yeees det var allting jag köpte igår med Melina på Gina! Hoppas att ni tyckte kläderna var fina? Kommentera gärna vad ni tycker!
 
Puss från mig <3
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback