Dageen! ;)

Heeej!
Imorse vaknade jag och var väldigt sur och så haha, jag var lite stressad och allt haha, så då stack jag ut på en springur med mami medans brorsan och pappa cykla haha, mamma fick övertala mig för jag var faktiskt inte sugen haha. Brorsan blev iaf jätte glad att jag hängde med haha. Men vi sprang inte så långt med tanke på att jag varit förkyld och så, sen är det ju också pollen ute osv.. Men vi sprang typ lite mer än 6,5 km. Så det är ju okeej! Efter springturen gjorde jag iordning mig coh pluggade lite...Sen mötte jag meeeellinaaa! ↓
 
Nu är jag iaf med Melinaa hahah. Kom till henne klockan fyra... eller vi möttes vid ICA där vi köpte lite fettsaker ahah nejmen lite onyttigt men goda saker haha! Sen gick vi till havet och åt lite. Det var såå mys, fast sen började det blåsa lite så vi gick till Melian och var på hennes studsmatta och sååå...
Melinas familj har typ gäster så vi ska typ snart kanske åka hem till mig om Melina får. Men ikväll kommer det bli bra uppdatering med massa kuliga saker, så ni veet! ;)
 
 
Puss & Kram! 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback