DÅLIG UPPDATERING

Jag har iaf försökt blogga..
 
Heejj! Tänkte ta en snabb beskrivning om igår och idag! Igår, Valborg var jag faktiskt inte på majbrasaan ;( joo men jag hade det bra ändå! Efter skolan som slutade halv 11 så bakade jag och Wilma två kladdkakor eftersom att hennes och en annans familj skulle komma på kvällen, hahahaha wilma spillde på typ hela hennes kläder. Iaf, sen fotade vi och sådäär, sen kom gästerna och vi bjöd på middag och kladdkaka med vispgrädde *-* ♥ Sen stack alla förutom jag och Wilma till brasan haha, vi hade annat för oss, och kände att det ända man gör är ju typ att gå dit kolla på en brasa och sticka hem? Ångrade ändå lite att jag inte gick dit, eftersom att det är ju liksom "tradition" och så var det faktiskt några andra kompisar som hade frågat efter mig haha♥♥ Men pappa köpte iaf hem brända mandlar till mig och jag och wilma hade as naajss hahaa jag lurade henne totalt på en sak..! Haha så sjuukt kul, det gick så långt att det typ spred sig och massa andra visste om det haha, asså orkar inte berätta men aaa. ♥ Sen gick de hem mitt i natten så jag typ höll på att somna med wilmas fötter i fejset haha skit trött hahaha
 
 
Idag har jag vart helt forever aloneee typ hela dagen..! Det har faktiskt vart rätt skönt ändå. Eller asså det skulle va asnaajs att va med nån kompis men jag menar, då hann jag liksom göra massa saker jag inte skulle hinna annars, ömgås lite med familjen, videoblogga lite (tyvärr till videofyme, inte hit haha), grillat marschmellowss och chillat framför mobilen. Nu känner man sig utvilad eller haha det där lät konstigt men aa. Men ikväll kanske jag ska träffa karro eller skypea med karro och matilde och försöka få kontat med vinnaren av 1:a och 2:a plats på giveawayen! Så ni veet haha
 
Nu är jag precis klar med plugget tills imorrn, och har slängt i mig en stor bit kladdkaka och lite äppelpaj #tjooockkisss men as gott! *-*
 
Imorrn är det skola igen dååå.. Men vi har bara korta dagar kvar. Imorrn slutar vi klockan 2 och på fredag halv. Så det är naaajjss plussss att nästa vecka har vi orienteringsdag i skolan, sjuukt tråkigt men ändå fett chill + att vi har ledigt torsdag fredag, assåååå shiiiiitttt vad naajjsss idag är det 42 dagar kvar till sommarlovet medräknat med heger och alla lediga dagar så det är sjuuukt lite skoldagar kvar! Assåsåå sjuuuukt naajss så det är intee sant längtar så gaaaleet till sommaren!!
 
AJAAA PUSS PÅ ER, KÄNDE ATT DET HÄR INLÄGGET BLEV GANSKA LÅNGT, DU SOM LÄSER DET HÄR KANSKE ÄR DEN ÄNDA HAHAHHAHA
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback