Fredagen och lördagen!

Heej! Tänkte berätta lite snabbt om idag och igår!
 

Igår, fredag:
Jag började dagen med en chill morgon och god frukost, smoothie osv. Sen möttes jag och Ella med hundarna och gick en sväng, sen lämnade jag Musse och vi gick hem till Ella! Där solade vi och åt lunch och sen kom Ellen också! Vi var ute lite, höll på med mobilen, garvade åt astråkiga saker, typ en jordgubbe och en reklam. Iafff, sen skulle Ellen hem på tennis. Och då undrade Wilma om jag och Ella ville göra nåt, så vi gick ner till Wilma och va på hennes studsmatta och jag och Ella gjorde ett mini-challange, att äta mjöl haha det var typ bara gott så det var inte direkt nåt challange meen haha, följ min videofyme ochkolla på videoon, heter Melina
 
Idag, lördag: As chilll morgoon, duschade och fixade mig osvosv och städade lite i mitt rum eftersom att vi skulle få gäster på kvällen. Sen mötte jag Matilde på affären. Vi köpte varsin läsk, kex och bullar och satte oss vis solen och havet och tjockade i oss! As myyys! Men det blev typ lite blåsigt sen, så vi gick hem till mig.
 
Tog lite bilder igår med ella och ellen, men de var liksom skojbildeer så ni får ist en bild från igår, som jag kanske la ut som dagens outfit? 
 

Och en bild från idaaag hahaa! Om ni vill se fler bilder från idag så får ni följa @matildelundstrom och @melinas99 på instagram!
 
 
Puss puss!
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback