Härlig söndag!

Typ ingen söndags ångest idag faktiskt! Dagen började med sovmorgon och en supeerhärlig frukost, smoothie och min speciella macka haha men iafff! Sen drog jag på tennis, sjuukt kul fast vi gjorde en jobbig övning i slutet hahaa, men sen åkte jag iaf mot stan med mamii, syrran och min mormooorr, och vi hade det as myys och kollade runt i några affärer. Jag fick med mig ett par bootcut jeans och en fin blus. Video där jag visar kommer i nästa inlääggg! Men iaf, sen åt vi sjuukt god yoghurtglass, biild ↑ tog inte så mycket "dekoration" eller liksom saker påå, men det va iaf sjuukt gott! Men sen drog vi hem, jag duschaade och fixade mig, sen stekte jag pancakeesss tills imorgon då vi har nån orienteringsdag. Fett chill, för man ska ha "matsäck" och man får g typ två&två och bara sätta sig vart och när man vill och bara äta sin lunch hahah skitchillll! Och när man är klar får man gå hem..! Så imorgon slutar vi tidigt dåråå, inga lektioner och skippar typ en av de tråkigaste dagarna i veckan med 2 timmars svenskaskit och teknik och sånt.. 
 
Men hoppas ni har haft en häärlig daag! ♥ PUSSSPUSS
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback