MAJ DEJ

 
Åååh så sjuukt härligt med lördag och 39 dagar tills sommarlovet, asså håller typ på att dö av längtan till sommarlovet och de ställen jag ska till då..! Asså shelt sjuuuktt vad man kan längta
 

Idag iaf har det vart en sjuukt myyyss lördag! Rejäl sovmorgon och chill morgon med god frukost. Men iafff, jag fixade mig och så, sen gick jag mot tåget och åkte några stationer tills matilde gick på och vi drog till staan. Matilde skulle byta en tröja hon fick på sin föödis från gina tricot, så vi gick dit och kolla igenom typ hela affären och hitta massa fina men billiga kläder! Vi provade massa och hade as myys bland alla svettiga armhålor.. Haha nejmen det var mycket folk haha men det var mys ändå haha. Men vi var typ seriöst på gina i typ en timme haha
 
Jag hittade faktiskt en tröja, visar den i nästa inlägg! Matilde hittade ganska många fina grejer, och vi har fotat bådas grejjooor faktiskt, så vi gör inlägg med bildeeer på doom!
 
Efter att vi hade vart i stan så åkte vi hem till mig, fotade grejerna (som sagt) och åt jordgubbar och glass skit hääärligt, sommarkänslooorPDT_Love_07
 
Men puuusss




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback