Plugg,plugg,plugg!

Hejsan!
Jag är så ledsen att jag inte bloggat på länge och allt. Vi har så sjukt mycket läxor just nu! Jag vet att vi varit ledigaa idag men jag har behövt plugga massa ändå. Vi har lixom so-prov på fredag och vi måste läsa på 31 sidor typ och ett häfte och någon bibelgrej!! Åhh! Sen har vi haft mycket mer också! Vill bara att deen här veckan ska ta slut haha!
Men jag hoppas att ni inte har lika mycket plugg?
Haha värsta pluggnörden som pluggar så här mycket men ni fattar inte hur mycket det är!
I helgen ska jag verkligen uppdatera i promise My friends!

Glad första maj eller vad man säger iaf haha och hopas att alla haft en bra Vallborg! ;)

Men nu blir det "Biggest loser sverige" (inspelat avsnitt) med mamma och syrran med lite popcorn! ;) ❤





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback