4:th of july

Idag är det 4 juli, 4:th of julyyy ~ USA:s nationaldag! Så det kommer firas stort här i New York! Fyrverkerier, galet mycket folk osv! Asmycket turister här nu också haha!

Vi ska iaf äta middag snart och sen gå ner till vattnet bland alla andra miljontals persss (runt 3 miljoner) och kolla på fyrverkerierna osv!

Imorrn blir det sista dagen här i USA! Nu har vi vart här i 2 och en halv vecka och det har vart asmysigt och kul, men jag känner faktiskt för att åka hem också, borta bra men hemma bäst liksoom! Men det ska bli skönt att komma hem till lugnet, lite kallare temperatur ~ asså det är ju skönt att va i värmen såklart, men här är det nästan för varmt, från 30-50 grader hela veckan är ändå rätt varmt att gå i osv.

Men det ska ju såklart bli skönt att komma hem för att träffa kompisar, men tyvärr hinner jag nästan inte träffa nån innan vi åker bort igen (dagen efter att vi har kommit hem) men jag har bestämt med ellaa då iaf, så det blir myys!

Men fett tråkigt inlägg, men förhoppningsvis så blir det bättre sen! För jag, Karro & Matilde håller på att planera en sak...♥

Aja, puss -Melina





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback