Ny blogg!

Hej allihopa!
 

Som ni ser i rubriken så har vi bytt blogg... vi vet att det är jobbigt när folk byter bloggar, men det var så, att ända sen vi började med denhär bloggen, så ville vi heta mkm.blogg.se men av nån konstig anledning funkade inte det.. Det var ledigt men det funkade inte! Så vi trodde att namnet var för kort, och kom inte på nåt annat namn än melinakarromatilde.blo.gg som namn. Vi ville också helst ha blogg.se ist för blo.gg eftersom att blo.gg ofta missuppfattas, osvosv. Men vi råkade få blo.gg ist för blogg.se även fast blogg.se var ledigt. Så vi fick typ det sämsta vi kunde få, långt namn & blo.gg.  Men en dag... (HAHAHA nu känner jag att det här blir en storyyy) ... så loggade jag (melina) in på vår blogg, och skulle testa om mkm.blogg.se funkade nu.. så jag tryckte på skapa en till blogg  och gissa om det funkade? HAHA det kan ni väll lista ut själva..
 
Så jag har kopierat över designen vi hade på denhär bloggen eftersom att marie nyligen hade gjort den finaa designen, men headern var jag tyvärr tvungen att byta eftersom att vi inte vill att det står melinakarromatilde.blo.gg på headern - utan vårt nya bloggnamn. Så jag gjorde en snabb header, kolla bloggen (stor länk där nereee↓↓) för att kolla på den tillfälliga headern och för att börja följa oss där istället!
 
Och bästa läsareeee, vi blir supeeeer glada om ni fortsätter följa oss där, vi har nämligeenn en huvudkategori på den bloggen - foto & videoblogg! (som faktiskt ni för ett tag sen fick rösta fram till var den saken ni ville ha mer av).
 
Så det här är då sista inlägget på denhär bloggen, så fortsätt följa oss, länk:
 
 
 HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR HÄÄÄÄÄÄR ←
 
 

PUSS & KRAM




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback