Angående Karros bloggning!

Heej allihopa!
Karro smsa mig och Melina och undra om någon av oss kunde göra ett inlägg där vi säger varför inte Karro bloggar just nu och så!....
Så jag skulle bara säga att Karro just nu är på tennisläger någonstans! Som ni vet går hon ju på tennis och är duktig!! Så hon har säkert super kul nu ;) Men saken är den att hon inte kan blogga under tiden när hon är där! Hon har ju inte direkt med sig en dator dit! Men hon har försökt att blogga från mobilen (alltså blogg.se appen) och det funkar inte). Därför har hon inte kunnat blogga något nu.. Jätte tråkigt, men hon kommer hem den 20:e juni alltså imorgon , på eftermiddagen och då kommer hon självklart kunna blogga igen!
Så jaa nu vet ni varför hon inte har kunnat blogga!
Kanske onödigt långt inlägg hha men whatever ;)

Här är två bilder hon skicka till mig som jag skulle lägga ut! ❤
Karro hälsaar

 

//Matilde 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback