Då draaar jag!

Tjeenaa mannar! 
 
Nu har jag precis gått upp och ska närsomhelst åka mot Arlanda! Jag ska till USA till fyra olika ställen. Vi börjar att åka till Washington och är där i typ 2 dagar, sen åker vi till Los Angeles, Hollywood i typ lite mer än en veckaa, sen drar vi till Las Vegas i en dag, och sen till sist New York i typ 5 dagaar! Sen åker vi hem! Så sammanlagt ska vi va där i typ 2 och en halv veckaa och gooossh vaa härigt det ska bli! 
 
Men nu väntar tyvärr massa timmar i flygplanet.. Och tyvärr fanns det inget direktflyg från Arlanda till Washington, så vi får mellanlanda i London ♥ 
 
Ajaaa, nu måste jag gå, men jag har med dator och systemkamera, så jag tänkte att jag skulle berätta lite fort på kvällen om varje dag, låter det braaa? Och sen gör jag nog en haul när jag kommer hem om ni vill?
 
 
 
Men puusss på eer /Melinaaa
 
 
 
Feejjn google bild 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback