Dalarna imorgon dååå♥

Tjeenaa! 
Nu har jag lite smått panik eftersom att jag inte har packat och att vi åker imorgon bitti. Hahah plus att jag inte är klar med tidsinställda inläggen hehehehehe....! Det har varit massa annat ivägen, jag har behövt hjälpa till massa hemma med tvätten osv...
Ajaaa men en jätte bra grej som hände var att pappa hitta felet med objektivet (ifall ni såg på videon) objektivet hade fastnat typ så pappa fixade det! Så jäkla skönt för nu kommer jag kunna ta massa bilder där uppeee. 
 
Som sagt så vet jag verkligen inte hur internet kommer vara där uppe,sist var det inte så bra förutom typ när man mom ut till stan och bort från lilla skogen ahha. Men jag ska verkligen försöka blogga. Har med datprn men ni kan nog inte förvänta er så himla bra upd. Jag kommer nog mest göra små enkla mobilinlägg. 
Synd att alla vi tre är borta, fast ni kanske får lite annorlundare inlägg då och det kanske är lite roligare. melina uppdaterar ju från La lixom och Karro från Kroatien, men jag från Dalarna hahaha gud vad kul hhaha :D ;) 
 
Men några grejer vi ska göra i Dalarna är
♥ Åka till en Outlet och shoppa
♥ Åka rådel
♥ Åka in till stan där
♥ Vara med massa mysiga djur
♥ Bada
♥ Vattenland
♥ Trääänaaa :D
♥ FOTA massa
Så lite kul kommer vi iaf ha! Kommer ju bli skönt att komma bort lite för då tror jag det kommer kännas mer som lov!
 
Här är iaf några bilder från förra året i Dalarna
Här är en vanlig mobilbild jag tog med min mobil förra året i dalarna! Nu kanske det kommer bli bättre bilder!
 
Kommeer ihåg att jag tyckte den här bilden var super fin haha :D
 
Förlåt för tråkigt inlägg ahha! 
Puss-Matilde
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback