#En av dagarna under bloggpausen

Här kommer fortsättningen, eller dagen därefter det där med sleepovern i båthuset osv. som jag berättade om igår! ↓
 

Dagen därefter dårå, så bestämde jag(melina), Matilde, Ella & Astrid att vi skulle ses! Så vi sågs och hade det aas myyyss! Vi gjorde american pancakes med nutella och satt ute i solen och åt. Sen stack vi till en liten badö eller vad man ska säga och fotade, badade och solade ossåå! Sen åkte vi till affären, köpte snacks, läsk och myys och så, sen därefter hämtade vi upp sovgrejjer haha, sen gick vi iaf hem till mig och sminkade oss as roligt och såå sen åt vi middag utomhus hemma hos mig och snackade massa sen tog ut massa filtar, täcken och kuddar och massa mys ner till min studsmatta eftersom att vi skulle sova där hahaha vi var där och kollade på film... eller nästan hahaha och så hoppade vi på studsmattan med alla filtar, täcken och grejjer och gick en promenad med pyjamasen osvosv as myyss! Men tyvärr var det sjukt mycket mygg så vi gick in och sov i mitt rum ist ♥ 
 
Sen dagen efter åt vi frukost, panrish, jordgubbar och melon tills Astrid skulle möta en kompis, och jag och Matilde skulle ut med båten ♥ Så Astrid och Ella gick hem och jag och Matilde fixade oss för att åka första båtturen iår haha men det var supermysigt iaf! 
 
Här kommer några bildeer och nej, det är inte riktigt hår under armarna, det är målat ahha
 
 
Tack för en as myysig helg tjejer! ♥
 
Puss, Melina & Matilde! 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback