Finnhamn 15/6-13

Hejsan! Nu tänkte jag berätta om när jag, Melina, Astrid och Wilma (+Våra familjer och grannar osv) var i Finnhamn förra lördagen! Det var riktigt kul och mysigt, vi kommer komma ihåg de länge! 
 
De börja med att vi träffades vid Sealodge Restaurang, vid båtbryggan och vänta på Vaxholmsbåten som gick på morgonen, Typ 10. Sedan åkte vi båten och gick av i Finnhamn! (←Nähä?!) 
 
Efter de gick vi till hotellet och checka in typ, Jag, Astrid, Wilma, Melina och Stella sov i samma rum, och direkt när vi kom in börja vi mublera och och fixa så att tre sängar, (2utav dem var våningsängar) blev en enda stor säng! 
 
Efter att ommublerande gick vi och åt lunch och efter det badaa och bastade vii! Skit Mys!
 
 
 
Sen hängde vi på rummet, fotade och klättrade typ hela tiden i en ställning på huset! #Fetttöntiga
 
 
↑Ställning
 
Melina och jag var också ute på en fotorunda och fotade, så bilder på oss kan ju dyka upp på bloggen nån gång!
 
 
 
Sen på kvällen gick vi och åt midda, och efter det tappade jag min mobil i skogen!
SOM TUR HITTADE WILMA DEN! ←Men det är en helt annan sak!
 
Sedan sov vi över och åkte hem på dagen efter! Allt var jättekul! 
 
 
 
 
 
Kram Karro
 
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback