Framme i LA

Hellooo bästaa läsare!
 
Nu har vi äntligen kommit fram till Los Angeles! Asså shiieet va mysigt häär, varmt och skönt och verkligen som i Hollywood serier. Det är ju väldigt stor tidsskillnad här, från Stockholm till Washington var det ju 6 timmars tidsskillnad, men från Stockholm till Los Angeles är det 9 timmars tidsskillnad.. Så ni ligger säkert och sover nu haha, mitt i natten för er nu, medan här är det bara eftermiddag! Själv har jag inte ställt om mig helt än, man blir trött rätt tidigt här och sen vaknar man typ 6 på morgonen om man har tur haha men vi ställer nog om oss snart, vi har ju inte vart här länge alls haha ♥
 
Men iafff, på hotellet i Washington ingick inte gratis wifi uppe vid rummet, så man fick va nere vid reseptionen i fotöljerna för att få internet, så det blev ju bara mobilinlägg igår! Men vi var ju bara i Washington en dag, så det gjorde inte så mycket. Men här nu i vårt hotell här har vi internet på rummet, så nu sitter jag här i sängen och bloggar med datorn som vi tog med oss hemifrån ♥
 
Assåå amerikanarna är såå sjuukktt sköna och trevligaaa! Pappa skulle ta en bild på mig, stella och mamma så kom en löpare förbi och ba "ska jag ta en bild på er alla?" och så fort man verkar som att man inte fattar eller så så kommer nån trevig människa och frågar om man behöver hjälp. Och de frågar alltid hur man mår osvosv. 
 
Vi har hyrt en cab här, as mys såå imorrn ska vi typ åka till Hollywood skylten, typ en av drömmarnaa!
 
Ajaaa, nu när jag har kunnat använda datorn så har jag ju också kunnat ladda in bilderna i datorn, så tänkte berätta lite om vissa bilder!

 
 Bilder från Washington:
 
 
Min frulleee, Ben&Jerry´s smoothie assåå så sjuukkktt gooood ♥ ägg&bacon toast osvvv ↑
 
-
 
The white house, alla borde veta vad det är men om det är nån som inte vet så är det Barack Obamas houseee
 
↓  ♥
 
 
HAHA och det var tyyp ekorrar överallt haha nejmen vi såg kanske runt 10 stycken iaf, fotade en av dom haha här får ni en av bilderna, haha intresstiiinggg nejmen ↓↓↓
 
 
Här är lite annat vi kollade på, fett tråkigt för er att se kanske man bläddra förbi isf↓
 
 
Sen var vi på nåt ställe där man såg raketer och sånt som hade vart uppe i rymden ahhah jajjaaaj och sen var vi på madame tussauds och sååå ↓
 
 
HAHAHA Benjamin Harrison, gammal president i USA som ni kanske inte känner igen, anledningen till att jag tog bild med honom var för att jag hade ett skolarbete om honom... ↑
 
Ajaaa, här kommer bild på mig och Rihanna, och mig och Michael Jackson.. Assåå bjuder, fett stel och muppig på mig ↓
 
 

 
Och sen enda bilden jag har tagit här i LA hittills:
 
 
HAHA utsikten från hotellet typ, iaf as myyysss!
 
Bloggar intressantare inlägg imorrn och resten av veckan, blev lite annorlnda nu när vi inte hade internet för datorn på föra hotellet haha ajaaa
 
PUSS & KRAM //MELINA ♥
 
 
 
 
 
 


Fredrik

Vad coolt det ser ut med alla palmer i LA! Hälsa alla!

2013-06-24 13:09:29


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback