Nu är jag tillbaks också! ;)

Heeej allihopa! 
Nu är jag också tillbaks här på bloggen! Jag har inte hunnit blogga de senaste dagarna för jag har varit på fotokurs från klockan ett till kvart över fyra i fem dagar. Har behövt gå upp rätt tidigt osv för fotokursen låg inne i stan! 
 
Jag har iaf lärt mig super mycket på fotokursen, jag märker att det finns så sjukt mycket att göra på en kamera än vad man tror. Så förhoppningsvis kanske mina bilder bir lite finare än dem blev förut! 
 
Jag är iaf jätte glad att bloggen är igång igen! Har verkligen saknat att blogga, men det blev lite mycket där ett tag med alla läxor, asså gud vad mycket läxor det var där ett tag. Så sjukt härligt att det är över nu! 
 
Ajaa, nu undeer tiden bloggpausen varit så har det hänt massa grejer. Kommer inte skriva om allt lixom haha men Melina har iaf skrivit om de två sakerna som hänt! Vi hade så kul under den helgen ska ni veta ;) ♥ 
 
Jag har också fått ny insperation under bloggpausen. 
Kommer blogga om nya saker jag köpt/fått , rom tour och lägga ut massa bilder!
 
Snart kommer nya och roliga inlägg från mig! Vi hörs.
 
Pussssss Matilde ♥
 
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback