Midsommar 2013

Hejj! Karro här, kom precis hem från skärgården eftersom vi firade midsommar där! Så himla mysigt! Och såklart hade jag ju med mig kameran, så det blev många foton! Dock dog kameran igår och jag hadeinte med laddaren! Men här är bilder ↓
 
 
Eftersom det var i skärgården åkte vi ju såklart båt dit!
 
 
När vi kom dit åt vi sommarbär!
 
 
Midsommartårtan!
 
 
På kvällen grilla vi marshmallows!
 
 
Så mörkt var det som mörkast på natten
 
 
På dagen efter var vi ute och seglade, köpte glass i skärgården m.m
 
Men det bästa av allt var när vi badade! Det var så kul! När vi först kände på vattnet var det värkligen svin kallt, så vi ba No Way att vi badar här! Men sen kom vi på att vi kunde ha...... VÅTDRÄCKT! (Hahaha)
Så dem vi var hos hade några våtdräckter, →Antingen sjukt tajta eller riktigt stora!
 
 
Så vi badade i våtdräckterna vilket var jätte kul! men kunde inte simma.. Hahah! Så ja vi hade flytväst också!
 
 
Efter så badade vi bastu för att de skulle bli varmt igen!
 
Så jaa, man kan säga att jag har haft en supermysig midsommarhelg! Har ni?
 
-Kram Karro
 
 
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback