Midsommar!

Hej allihopa!
Hur har midsommarvarit för er hitills? Själv har jag iaf haft det super mysigt.
Allt började med att vi tog båten till våra kompisar som bor precis vid vattnet med sjötomt alltså. Super mysigt där. Vi åt lunch,fikade,åt snacks,åt middag och dessert och massa annat! Vi hade massa att göra där, spela fotboll,åka traktor, hoppa på trampolinen! Så sjukt härligt att hoppa på den,man kan ju typ hoppa sju meter! Helt sjukt! Vi körde ockå några lekar och självklart dansade vi runt midsommarstången. Det blev också en hel del bad! Vi badade verkligen jätte mycket! Dagen slutade med att vi åkte båten hem i mörkret med månen! sjukt härligt!
 
SÅ jag har haft en super rolig midsommarafton men skratt och mys! Och midsommar är inte slut än, idag är det ju midsommardagen ;) Idag ska vi åka till farmor och farfar med släkten och fika , äta lunch och kanske bada i havet! ;) 
 
 
Senare ikväll kommer det nog komma upp massa bilder från midsommar! Vi tog massa bilder igår iaf, tar med kameran idag också!
 
Jag hoppas att slla ni haft en toppen midsommarafton ochatt ni får en minst lika bra dag idag! 
 
 
Undra hur karro och melina har det? Karro är ute i skärgården och Melina är i Usa! 
 
Aja! Puss och kram från Matilde! ♥
Tytvärr har jag inte hunnit ladda över bilderna till datorn än så ni får en gammal bil!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback