Anledningar till varför vi inte bloggar.

Läs bara om ni är intresserade/ uttråkade..↓ 
 
Hurrni assååå jag tycker serri det är skittråkigt att blogga. Vi får nästan aldrig kommentarer, dålig statistik osv. Assåå jag förstår att vi måste ju såklart blogga för att få bra statistik och kommentarer, men jag tror nånstans att jag tappade bloggsuget på att vi inte hade så många läsare osv, inte för att jag inte har tid. Asså det är klart, vi har mycket läxor, mycket att göra och inte så mycket tid över till bloggen, men när man väl har tid så är det inte bloggen som blir mitt första val.. Men ajaa, hurrni ni som läser det här, stanna, jag tror att vi 3 får göra en omstart snart, vi måste ordna en a waaayy much better header och ändra bakgrunden, gushhh vad trött jag är på dom HAHAHA. 
 
Men hurrni, jag måste erkänna att vi är SKITDÅLIGA på att göra era önskemål. Assåå I'm sorryyy but.. Vi har verkligen fått massa bra önskemål på vad vi ska blogga om, room tour (typ det ända önskemålet jag har gjort), "what's on my phone", challanges och fler dagens outfit inlägg (som jag harförsökt att göra fler av) osvosvosv, men vi har nästan inte gjort någon av dom. Och det beror ju mest på att vi inte har så mycket tid, men också pga statistiken och så. 
 
Men iaf, det vi nog är mest besvikna på, är nog att när vi hade giveawayen hade vi flerahundra läsare, sen när den avslutades så sjönk statistiken som JAG VET INTE VAD? Så det är också en av anledningarna till att vi inte bloggar lika mycket.
 
Men asså ni som läser det här nu, vi är sjuukt glada att ha er här. Kommentera gära vad ni vill att vi bloggar om, vi (iaf jag) lovar att göra era önskemål så fort vi har fått en ny header och bakgrund, jag har tid med det och sådär. 
 
TAck till er som orkade läsa!♥
Puss, melinaaaa


J

Tycker att eran blogg är jättebra och att alla tre gör så otroligt intressanta inlägg. Jag har läst den här bloggen varje dag och tröttnar aldrig på den. Jag lovar att eran statistik kommer gå upp igen, promiiise. Så sluta aldrig blogga, tänk på det! Kram

2013-05-20 16:44:10


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback