Kort dag, spruta & plugg!

Heej hurrnii!

Idag tog jag sprutan som typ alla har sagt gjort ont, fått stora svullnader av, sprutan dom typ alla sagt gjort ont. Sent men iaf →vaccin mot livmoderhalscancer, gardacil. Alla andra skolor tog den typ förra terminen, men jag tog den nu. Men den var typ som en vanlig spruta. Var typ lite nervös innan eftersom att seriöst nästan alla sa "förlåt men den gjorde gaanska ont" just till den sprutan. Men asså det gjorde lite ont, men den va typ inne as kort, det var typ efter det gjorde ondare. Men det gick jätte bra!

Nu har jag livmoderhalscancer😭 Haha nejjråå men typ! Är rätt trött, vet inte om det beror på den meen.. Jag fick iaf inga svullnader eller så!

Ajaa.. Bort med det där sprut snacket😂

Nu ligger jag i min säng, ganska trött hahaa😂 Men jag ska iaf plugga litee inför en spanska grej tills imorrn.

PUSS PÅ ER!♥





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback