Kvällen/dagen!

 
Tjeeenaa!
 

Idag efter skolan drog jag, Jackie och Wilma till stan. Jag skulle kolla på present till mamma och såå! Men vi kollade in lite på några affärer, snackade, fikade youghurt-glass och va lite på macceen, as myys! ♥
 
Men sen åkte vi hem, och jag och mamii gick en långpromenad med musseee, as myyys! Typ 1 timme i skogen och längs vattnet och snackade, perfekt väder och super mysigt! 
 
Men sen när vi va hemma så har jag vart lite osocial ett tag, tills förrätten, middagen och efterrätten och det där mysigaaa! ♥ Vår familj kör på halv 8 hos mig! Nejmen det vet ni väll vad det är? Iaf att nån av oss i familjen bestämmer maten ossååå, vi håller inte på med poäng och massa sånt.. Men det va as myyssiigt! Så såg vi på nån svensk komedi, typ "mammas pojkar" hehe men den var väll helt okej! 
 
Nu ska jag bara sukta er lite med bilderna där uppe↑ efterrätten på de 2 första bilderna och youghurt-glassen i gallerian med tjejerna på sista♥
 
Puss, Melina! ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback