Typ Q/A

 
 
SVAR (eller det var ju ingen fråga, men haha) : Jag antar att du menar studiedag? eftersom att jag skrev om det i förra inlägget haha! Men duuu, det känns säkert så, jag tror faktiskt kanske att vi får lite mindre läxor än andra skolor och kanske lite mer halvdagar haha, men det är för att det är en egen skola eller hur ska jag förklara.. Men assåå, det är liksom en internationell skola och en ganska liten skola. Men vi får faktiskt vääldigt mycket läxor, aaassjobbigt verkligen! Massa projekt, prov, läxor osvosv tyvärr haha.. Men vi får bara halvdagar om det är nån speciell dag, tyvärr inte annars haha! Nu på senaste har vi faktiskt fått ganska mycket lediga dagar! Det blir röda dagar, klämdagar, och så går man halvdag före en röd dag haha! ♥ 
 
Puss & Kram, melina




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback